سلام 

من خرداد ۹۷ در رشته تجربی فارغ التحصیل شدم، بنا به دلایلی برای کنکور ۹۷ درس نخوندم و همون دلایل تا امسال هم ادامه داشت و با وجودی که ظاهرا دوباره ثبت نام کردم ولی نمی تونستم درس بخونم، حالا با کمک چند نفر مشکلات اصلیم حل شده، الان اردیبهشت ماه هستش من نسبت به شناختی که از شرایط خودم دارم از نظر درسی (این رو میدونم که عده ای تونستن در همین زمان های کوتاه جواب بگیرن) ولی من کمی شرایطم متفاوته و الان دو تا سوال داشتم از شما؛

۱- موافق هستید که از همین هفته برای سال بعد درس بخوانم البته که کنکور امسال رو بدم ولی گفتم خیلی احتمالش کمه که مجاز شم حتی !

۲- کسانی که تجربه دارن بگن چون من دختر هم هستم و وقتی آدم پشت کنکوره وضعیتش با دانش آموز فرق داره انگار نمیدونی که باید چطوری غیر درس خوندن سر خودتو گرم کنی حالا من سوالم اینه به غیر از دیدن اقوام که من رو زیاد خوشحال نمیکنه به تنهایی چه کاری خودم تنها می تونم انجام بدم در طول سال ، که روحیم عوض شه چون دوستامم بعد از مدرسه از نظر مکانی دور شدن و خیلی هماهنگی برای تفریح با خانواده سخته . 

پس لطفا از تفریحات تکی مخصوص دخترها و با توجه به شرایط جامعه بگید و بهم کمک کنید که اگه مجبور شدم دوباره تلاش کنم برای سال بعد که احتمالش زیاده برای فراغتم چی کار کنم؟

لطفا پیشنهاد های منطقی بدید با توجه به شرایطی که توضیح دادم (نبود دوستام_عدم هماهنگی خانواده_محیط جامعه_و اینکه خونه اقوام رفتن رو تفریح نمی دونم ! و ...)

لطفا کلاس و این چیزها رو هم نگید چیزهای جدید بگید غیر باشگاه و اینا یه چیز سرگرم کننده که انرژی ذهن آدم رو تخلیه کنه باشگاه رو نمی تونم برم دکتر تا یک سال قدغن کرده به دلیلی ! حالا با این شرایط لطفا راهنماییم کنید. می دونم یه کم پیچیده شد ولی اگه می تونید کمکم کنید.

مرسی


بیشتر بخوانید ...

چگونگی خوندن املا در ادبیات برای کنکور

چطور در عرض 3 ماه میشه کنکور سراسری قبول شد؟

به خاطر کنکور سلامت روحم رو از دست دادم

چطور در عرض یکسال در کنکور موفق بشم ؟

چطور برای کنکور تجربی برنامه ریزی کنم ؟

من شرایط اینو ندارم که پشت کنکور بمونم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
پشت کنکوری ها (۱۳۳ مطلب مشابه) چگونه درس بخوانم (۸۰ مطلب مشابه)