سلام وقت بخیر 

صمن عرض خسته نباشید و ارادت به همه دوستان و نظر دهندگان وبلاگ خانواده برتر

من حدودا 30 سالمه، که جایی مشغول به کار هستم، مشکلی که دارم اینه که نمیتونم به چیزی بی تفاوت باشم، مثلا همکاران من از لوازم شرکت برای کارهای شخصی شون استفاده میکنند ولی من راضی به این کار نیستم، همین امروز به یکی از همکاران گفتم موتور شرکت رو استفاده نکن، با لحن خیلی بی ادبانه و با حالت عصبانیت شدید به من گفت به تو ربطی نداره مگه از حساب شما میخواد کم بشه.

منم گفتم به کارفرما میگم با حالت شدید عصبانیت بهم چندین بار گفت به تو ربطی نداره و خیلی داد زد، منم زنگ زدم کارفرما و خلاصه تموم شد. ولی اون احترام بین ما و اون از بین رفت که این مهم نیست.

بحث اصلی من اینه که من جایی ببینم حقی ناحق میشه واکنش نشون میدم و بسیار بد با من برخورد میشه، من حتی مشکلات خانواده رو هم میخوام حل و فصل کنم سریع متهم میشم به این که به تو مربوط نیست.

نمیدونم، واقعا چرا نمیتونم بی تفاوت باشم، الانم خیلی ناراحتم و احتمال داره کارم رو ترک کنم برم جای دیگه.

ممنون میشم راهنمایی کنید دوستان 


مرتبط:

برای افشای عدم رسیدگی به حقوق اجتماعی مون باید چه کنیم ؟

لزوم رعایت حقوق شهروندی

من یه دختر ساده هستم که نمیتونه حقش رو بگیره



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)