سلام 

من رشته م کامپیوتره، کاردانی نرم افزار دارم، میخوام برای کاردانی به کارشناسی it بخونم که دوره کاردانی دانشگاه ملی بودم، فنی حرفه ای، ولی برای کارشناسی شهرمون نداره و خب میخوام برم آزاد ، منتهی مشکلی که دارم اینه که بین دانشگاه آزاد و علمی کاربردی موندم کدوم بهتره ؟ میگن علمی کاربردی یه جوریه، جالب نیستش، از اون ور هزینه آزاد بیشتره ولی مدرکش بهتره، چیکار کنم به نظرتون؟

راهنماییم کنید


مرتبط با دانشگاه آزاد و علمی کاربردی:

آیا اکثر دخترها در دانشگاه آزاد دوست پسر داشتن؟

در مورد فضای دانشگاه علمی کاربردی چی می دونید ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)