سلام

ممنون که وقت میگذارید. 

دوستان من یه خواستگاری دارم که پسر خوبیه و مشکلی نداره. اما چیزی که هست اینه  که ایشون یه برادری دارن که تعادل روانی نداره، ماها میگیم طرف موجی شده، یه چیزی شبیه عقب افتادگی ذهنی.

خانواده اش میگن چون در کودکی یه دعوایی اتفاق بوده بهش شوک وارد شده و به همین دلیل موجی شده. من مشکلی با بردارش ندارم اما میترسم دروغ گفته باشن،  برادرش به طور مادرزاد بیمار بوده باشه.

میخواستم بپرسم در صورتی که مشکل از بدو تولد بوده باشه امکان داره این مشکل ارثی باشه؟ یعنی امکان داره برادرش حامل این ژن باشه؟


مرتبط:

کسانی که حتما باید قبل از ازدواج مشاوره ژنتیک بشن

به خاطر مسائل ژنتیکی می ترسم با پسر عمه ام ازدواج کنم

کسی رو سراغ دارید که با وجود دادن آزمایش ژنتیک بچه ناقص گیرش اومده ؟

به خاط ترس از مشکلات ژنتیکی در ازدواج فامیلی دو دل شدم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)