سلام 

پسری هستم 24 ساله، ترم دوم کارشناسی ارشد مهندسی برق قدرت دانشگاه امیر کبیر هستم، مدتیه که واقعا خیلی دختر پسر عموی بابام رو دوست دارم ولی اون یک سال از من بزرگتره و من هنوز کار ندارم، ولی طبق قول پدرم که هر کدوم از پسرهاش ازوداج کنه یک خونه بهشون میده تا مدتی که یه کمی زندگی شون جون بگیره و خودشون خونه خودشون رو بخرن.

ولی شرایط من یه کمی پیچیده است و واقعا گیج شدم، من عمویی داشتم که یک خونه پدرم رو بالا کشید و میگه واسه خودمه، برادر اولیم میخواست زن بگیره عاشق دختر برادر زن عموم میشه که یک سال ازش بزرگتره و مادرم به خاطر زن عموم که عمه ی زن داداشمه مخالفت میکر...

پدرم طبق قولش یکی از خونه هاش رو به بردارم داد و نزدیک 6 سال توش نشستن تا بردارم خونه خودش رو خرید و رفت سر خونه زندگیش . برادر دومیم که میخواست ازدواج کنه مادرم بهش دختر خواهرش رو پیشنهاد کرد و سه سال نامزد بود ولی حرکت هایی از دختر خاله م دیدیم و بی احترام هایی به پدرم کرد که پدر و مادرم گقتند که این دختر به هیچ عنوان عروس خانواده ما نخواهد شد.

ولی بردارم هنوز اصرار داره و با خانواده قهر کرده و خانواده درگیر برادر دومیم هست و برادرم خونه ای که پدرم بهش داده تا اول زندیگ شون اونحا سپری کنند رو پس داده و خودش رفته اجاره نشینی و میخواد بدون اجازه پدر و مادرم خودش دختر خاله م رو عقد کنه و دور خانوادش رو خط بکشه. به همین خاطر مادرم دیگه پشیمون شده از اقوام زن واسه بچه هاش بگیره.

برادر سومیم که ده سال از من بزرگتره کلا قصد ازوداج نداره، حالا من از یک طرف فقط مشکل دارم و اصلا مشکل خونه در سال های اول زندگیم ندارم و تنها و تنها مشکلِ کار دارم، از یک طرف دیگه دختر پسر عموی بابام که من عاشقش شدم از کوچیکی تا حالا با هم خیلی صمیمی هستیم و هم دیگه رو میشناسیم .

این دختری که من عاشقشم خاله ش همون زن عمومه و هم میترسم که مثل داداش اولیم, مادرم مخالفت کنه و به خاطر مشکلات برادر دومیم حتی روم نمیشه به مادر و پدرم بگم که یک دختر از اقوام رو دوست دارم .

مشکل دیگه کار من هست و اینکه یک سال از من بزرگتره و من مشکلی یاهاش اصلا ندارم و میترسم مادرم مثل بردار اولیم که زنش یک سال ازش بزرگتره باز گیر بده و از طرف دیگه میترسم اگه بهش نگم دوست دارم ازوداج کنه و من یک عمر پشیمون بمونم .

مشکلات برادرم و مادرم و کارم از یک طرف و از طرف دیگه هم خیلی دوستش دارم و میترسم ازدواج کنه

واقعا نمیدونم چیکار کنم . ممنون میشم راهنمایی کنید

 

مرتبط:

منو دختر عموم که ازم بزرگتره نسبت بهم علاقمند شدیم

چطور مادرم رو راضی کنم که با یه دختر بزرگتر از خودم ازدواج کنم؟

بزرگتر بودن زن از مرد مشکلات خاصی بوجود میاره ؟

عاشق دختر عموم شدم

دختر عموم رو دوست دارم ولی نمیدونم چیکار کنم

منو دختر عموم که ازم بزرگتره نسبت بهم علاقمند شدیم

 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج فامیلی (۸۹ مطلب مشابه) ازدواج فرزندان (۱۸۰ مطلب مشابه)