سلام

دوستان مدتی بود با آقا پسری برای ازدواج ارتباط داشتیم و در مورد ازدواج حرف زدیم، تا حدودی میشناسم شون و نسبت به خودشون و اخلاق شون و خانواده و فک و فامیل و دوستان شون دید کلی پیدا کردم، و خب چند وقت پیش اومدن خواستگاری، با تمام خوبی ها و کم و کاستی ها میشه گفت آدم قابل قبولی هست، ولی این وسط مشکلی وجود داره .

ما از دو تا شهر متفاوت هستیم به فاصله کم حدود ۲ ساعت، ایشون میگفتن که چند نفر از فامیل هاشون هستن که همشهری من هستن و اون چن نفر رفتار های بدی دارن از جمله اینکه اجتماعی نیستن یا چیزای دیگه.

با اظهار ناراحتی بهم گفتن که مامانشون هم بابت من نگرانن، چون فکر میکنن منم مثل اون فامیل هاشون باشم و رفتارم مثل اونا باشه چون همشهری اونا هستم . حالا چیزی که فکر منو به خودش مشغول کرده اینه که امکان داره این آقا پسر با تمام عشق و علاقه ای که به من داره با من ازدواج کنه و سر هر چیز کوچیکی که خودش و مادرش از من میبینه به این فکر کنن که منم چون همشهری اون فامیل هاشون هستم بخاطر همین رفتارم عین اون هاست . 

ولی امکان داره این آفا پسر با دختری از همشهری هاشون ازدواج کنن و اون دختر بد باشه ولی چون همشهریش هستند، هیچ وقت از دستش ناراحت نشن . واقعا از این بابت ناراحتم که چرا باید با چند نفر از فامیل هاشون مقایسه بشم.

اونا فقط همشهری من هستن، و من کاملا آدم متفاوتی نسبت به اون ها هستم، از بچگی هیچ وقت دوست نداشتم تو فضایی قرار بگیرم که مقایسه بشم، دوست ندارم کوچکترین چیزی که از من میبینن با رفتار اون فامیل هاشون که همشهری منن مقایسه کنن، واقعا با این همه عشق و علاقه خیلی از این فضایی که قراره توش برم بدم میاد . 

من نمیگم آدم خوبی ام قطعا منم کم و کاستی هایی دارم، دوست ندارم مقایسه بشم، دوست ندارم رفتارم زیر ذره بین قرار بگیره، میدونم تو هر زندگی ای مشکل هست و من آرمانی نگاه نمیکنم قطعا امکان داره منم تو زندگیم اشتباه کنم و میدونم مبرا از خطا و اشتباه نیستم، میدونم اگه وارد زندگی بشم و ازدواج کنم امکان داره یه اشتباهاتی داشته باشم، ولی دوست ندارم اون اشتباهاتم یا حتی زندگیم با فامیل های همشهری شون مقایسه بشه .

واقعا به نظرتون خودم رو از این ازدواج بکشم کنار و از خیرش بگذرم ؟ بگین چیکار کنم .


مرتبط :

چکار کنم که توی دل مادر خواستگارم جا باز کنم ؟

اگه یکی از اعضای خانواده خواستگار معتاد باشه ، ندیده ردش میکنم

چرا خانواده پسر بعضی مواقع بهونه های الکی میگیرن!

مادر پسر مورد علاقم اعتیاد داره

ازدواج با پسر خوبی که خواهرانش مشکل اخلاقی دارند



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
موانع ازدواج (۴۹ مطلب مشابه) ازدواج فرزندان (۱۸۰ مطلب مشابه)