سلام

این مطلب از طرف pari banoo به همه خانم ها هست. در مورد گواهی بکارت، خصوصی ترین مساله یه بانو .

مطلبی خوندم که پلیس یه کشور ( از لحاظ فرهنگ و تمدن از کشور ما عقب تر) غیر قانونی کرده گواهی بکارت رو، چون توهین به جنس زنه .

متاسف شدم که با این حال که کشورم پیشرفته تر و متمدن تره اما هنوز مردان و حتی زنانی هستن تو کشورم، که فکر میکنن اگه یه خانم به شخصیت و شأنش بربخوره که بخواد گواهی بکارت بگیره پس قطعا تجربه زنا داشته! حتی درک نمیکنن چرا اون خانم باید دلخور شه ناراحت شه !

میگن باید خیلی هم خوشحال بشه و با غرور بگه ممنون که بهم تهمت زنا زدید ، فقط بی زحمت اگه لطف کنید یه چند دقیقه تایم بهم بدین تا سر کوچه پیش فلان دکتر میرم که مدرک تبرعه شدنم رو بیارم خودتون هم بیان که بعد یه وقت نظرتون در مورد نجابتم خدشه دارشه خدایی نکرده! 

همین قدر رقت انگیز ...

خطاب به این بزرگواران اگر من جای اون خانم باشم جای پزشک به دادگاه میرم و بابت تهمت زنا و اعاده حیثیت شکایت میکنم، طبق ماده ۱۰ قانون مسئولیت مدنی و ماده ۶۹۸ قانون مجازات اسلامی. تعرض به حیثیت و آبروی افراد از نظر قانون گذار جرم محسوب میشه.

از لحاظ بین المللی: از نظر سازمان جهانی بهداشت گواهی بکارت ارزش پزشکی نداره و خواستار توقف این آزمایش هست.

از لحاظ حقوق انسانی : سازمان حقوق بشر مخالف گواهی سلامت بکارت هست به دنبال ممنوعیتش در تمام کشورهاست.

اینم برای خانمی که در مورد رابطه جنسی شون سوال کردن با کسی که همسرشون نبوده :

اگر رابطه زنا و ازاله بکارت بدون رضایت شما بوده بهتون مهر المثل تعلق میگیره، مهری به انداره خانم های هم شان شما مثل خواهر، نه بیشتر.

اگر با رضایت شما بوده، به شما مهر المثل تعلق نمیگیره اما ارش الکباره تعلق میگیره و حدود ۲ درصد دیه کامل هست.

از حقوق تون آگاه باشید، نذارید جنسیت تون تحقیر شه. خودتون رو محتاج ندونید. تا وقتی شما از حقوق انسانی تون میگذرید همچنان مردان و گاهی زنان ... رشد پیدا میکنن که ظلم و تعرض به حقوق شما رو حقوق خودشون بدونن و از همین آسیب ببینید.

ولی نمیگم زنا کنید! و لب در مقابل گرگ بره نباشید و تا میتونید از روابط نزدیک بی مرز با جنس مخالف دور بمونید. 

پ.ن:

برای همه کسایی که میخوان به نوشته من ایراد بگیرن اگر جزو اون دسته این که نمیتونید حق و شأن یک زن رو به رسمیت بشناسید لطفا نظر نذارید چون از من جوابی نمیگیرید. همین که تعریف تون از انسان اینقدر سطحی و پیش پا افتاده ست منو قانع میکنه که باهاتون صحبت نکنم.

و اما یه نکته :

من گواهی بکارت رو میگیرم ولی هرگز به همسرم نشون نمیدم بهشم اجازه نمیدم بخواد، این رو برای روز مبادا میگیرم به خاطر فرهنگ غلط جامعه ام و احتمال تاثیرش رو ذهن همسرم. ولی نشون نمیدم بهش مگر اینکه در یک دادگاه نیاز به ارائه باشه. من از باکریگیم صد در صد مطمئنم ولی هیچ وقت اجازه نمیدم منزلتم و ذره ای از حقوق انسانیم بخاطر همچین قضیه ای خدشه دار شه.

مردی که به خاطر گواهی وارد زندگی من میشه قطعا با چند تا مدرک ساختگی یه آدم مریض دنبال خارج شدن از زندگیمه. باید بخاطر خودم و ارزشم بمونه ،همین.

ضمن اینکه من در مرحله آشنایی با آقایی هستم که میدونم بکر نیست و سابقه یک بار صیغه داشته. اما نه تحقیرش کردم نه برام بی ارزش شد. بکارت قبل از آشنایی با من به من ربطی نداشته، از زمانی که با من آشنا شدن وفادار بودن، همین قدر ساده است .

شاید عید عقدمون باشه ، ولی باز هم گواهی رو میگیرم برای مبادا ، اما به اون هیچ وقت نشون نمیدم،اجازه نداره به شرف من ذره ای بی احترامی کنه.


مرتبط :

آیا گواهی سلامت بکارت برای عقد لازم است ؟

نخواستن برگه سلامت در مقابل بخشش مهریه

گرفتن برگه سلامت دلیلی بر بستن راههای شک و ظن نیست ؟

عواقب اجبار دختر به گرفتن برگه سلامت بکارت



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) پرده بکارت (۲۴ مطلب مشابه) برگه سلامت بکارت (۱۵ مطلب مشابه)