نمیدونم شما هم اینطوری هستین یا فقط من اینطوریم حس میکنم وقتی به اطراف خودم نگاه میکنم احساس غریبی میکنم نه دیگه وضع پوششای ما سبک ایرانیه نه سبک زندگی ما و نه  مراسما و جشنای ما 

خیلی وقتا زنها و دخترایی رو میبینم که واقعا خودشونو از قیافه انداختن قیافه ی ساده  خودشون خیلی بهتر از این هفت قلم ارایششونه یا با حجاب ساده خیلی زیباتر از اون نوع پوشش ها هستن 

دیگه توی هیچ جشن و مراسم عروسی احساس شادی نمیکنم احساس میکنم همه جمع شدن تا به خاطر لباس و قیافه مصنوعی خودشون فخر فروشی کنن تو مراسما طرز پوششا دیگه به سمت لختی کامل میره  دیگه همه در مقابل مردا میرقصن در مقابل مردا با بدن نیمه لخت ظاهر میشن 

ما دیگه چه فرقی با کشورهای اروپایی داریم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)