سلام

خیلی خوش حالم از اینکه قبل از هر بی عقلی سابت خوب  شما رو دیدم خواستم کمکم کنید

من یه دختر 19 ساله هستم که خیلی تو اینترنت میچرخم و خبر میخونم تا اینکه یه چت روم پیدا کردم  توی اینجا با بچه های کنکوری بحث میکردیم و از این کارا تا اینکه بایه نفر رفتم خصوصی و راجع به حجاب و پوشش این چیزا حرف زدیم اونم ازمن خوشش اومد و از من خواستگاری کرد و حاضره بیاد شهرمون تا اینجایی که میدونم پسرخوبیه میدونم خوشگله کار داره و....... و برای دوری از گناه میخواد ازدواج کنه ولی من اصلا خوشم نمیاد که شوهرمو از این راه پیدا کنم من عاشق خدا هستم با اینکه همیشه روسیاهم ولی خداهمه زندگیمه و عاشقانه میپرستمش دوست ندارم به هیچ وجه ناراحتش کنم نمیخوامم باپسره به این شکل ادامه بدم ازش خواستم تابعدکنکورم هیچ اقدامی نکنه وگفتم که فقط به خدا توکل کنه و اگر خدا واقعا ما رو برای هم بخواد مارو به هم میرسونه اونم ایمان قشنگی داره  چی کارکنم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)