سلام

همش این حس رو دارم که فکر میکنم دارن سرم کلاه میذارن. تازگی به خونه معامله کردیم، هنوز سند نزده از موقع قولنامه تا سند زدن یک ماه وقت گذاشته بنگاه. بعد قیمت خونه شده 100 میلیون و من 75 بیشتر نداشتم و قرار شد 25 بدیم رهن ولی مشتری هنوز پیدا نشده.

ولی از رفتار بنگاهی معلومه نمیخواد مستاجر پیدا کنه که طرف بیشتر بشینه اونجا چون بچه مدرسه ای داره. منم حس میکنم داره سرم کلاه میره. چه کار کنم؟ کلا هر تجربه ای از معامله ملک دارید بگید ممنون. 


مرتبط:

راهنمای سرمایه گذاری در املاک گرجستان

برای خرید خانه به چه نکاتی باید توجه کرد ؟

آسون ترین راه خونه خریدن چیه؟

خرید چه نوع ملکی برای سرمایه گذاری خوبه؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)