سلام
راستش من یه دختر ۳۲ ساله هستم . حدود ۵۰ تومن بعد ۱۱ سال کار کردن جمع کنم . البته از بیشتر خوشی هام زدم تا تونستم با حقوق حداقل وزارت کار این پول رو کم یا زیاد جمع کنم. میخوام اگه قسمت بشه تو پایین شهر تهران یا اسلامشهر یه خونه حداکثر ۵۰ متری بخرم . البته میخوام حداکثر ۵۰ تومن هم وام مسکن بگیرم. میخواستم بدونم با حدود ۱۰۰ تومن آیا کسی تجربه داشته که یه خونه کوچیک و تر تمیز بخره ؟
 چه نکاتی در خرید خونه باید دقت کرد که پشیمونی نداشته باشه و سرمون کلاه نره. در ضمن من فرد آشنا تو این زمینه ندارم و باید تمام کارهاش رو خودم بکنم.
خیلی ممنون دوستان

بیشتر بخوانید ...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خرید اینترنتی و مشورت در خرید (۹۰ مطلب مشابه)