سلام

قبل ز همه چیز از آقایون و خانوم هایی که تجربه ازدواج دارن خواهش میکنم به سوالم پاسخ بدن ، مچردها هم اگه ما رو از لطف شون محروم نکنن خوشحال میشیم .

قصد ازدواج دارم اما هنوز به خواستگاری نرفتم ، سوالی که دارم اینه که چه چیزهای برای انتخاب همسر وسواس حساب میشه ؟

چون من معتقد اون چیزهایی که قبل ازدواج مهم نیستن بعدها تو زندگی خیلی مهم ممکنه بشن ، مثلا من با پزشک مرد بشدت مشکل دارم ( من خودم نمیتونم برای یه سرماخوردگی پیش پزشک نامحرم برم سختمه از خجالت سرخ میشم !) یا پوشش خانوم جلوی محارم که اونم معتقدم باید حجب و حیا رعایت بشه ، اینکه طرف مقابلم سرد و بی عاطفه نباشه ، اهل تلاش و کوشش باشه ، با نامحرم سابقه دوستی نداشته باشه ( خودم داشتم اما از بس پیشنهادهایی که بهم میدادن بی شرمانه بود تمومش کردم. من اصلا به اون هدفی که خیلی ها شاید فکر کنن وارد رابطه نشدم. هدفم اشنایی بود منتها راه اشتباهی رو رفته بودم . یک کلام،جاهلی کردم)

من موسیقی ایرانی (اصیل) کار میکنم برای همین نمیتونم خواننده ها و طرفداران اونها رو درک کنم انتظار دارم اون هم درک کنه چون بخش بزرگی از شخصیت من با موسیقی شکل گرفته ، قرار نیست هفت روز هفته بیست و چهار ساعت در حال گوش دادن به موسیقی باشیم ، اما همون طور که گفتم شخصیتم این طوری شکل گرفته و سر این موضوع گهگاه با خانواده بحث داشتیم . اونایی که اهلش باشن متوجه منظورم شدن . 

یا اینکه در دوران سالمندی والدینم که سعی در مراقبت ازشون دارم نباید باهاش مخالفتی بشه و بلعکس این حق رو برای اون هم قائلم، اهل شبکه های اجتماعی نیستم چون تا حد زیادی وقت تلف کردن هست برام ، محیطش هم بشدت برام منزجر کننده ست ، یا لمسی بودن که بعید میدونم خیلی مهم باشه اما واقعا مطمئن نیستم ، من تو زندگیم زیاد ریسک کردم خیلی هاشون هم مورد قبول دیگران نیست ، موفق هم شدم ، برای همین اینم مهمه که اونم به حرف این و اون زیاد اهمیت نده چون من خودمم و اول و اخرش هم خودم  . با مراسم عروس یهم بشدت مخالفم چون قابل درک نیست و از طرفی هم ضروری نیست . 

راستی من تمام چیزهایی که از اون شخص انتظار دارم رو خودم دارم تقریبا ، برای همین میپرسم این سوال رو که اینکه من انتظار دام اونم مثل من باشه آیا انتظار بی جایی دارم؟ ( یه جایی تو همین وبلاگ بود فکر کنم که یه خانوم پنجاه ساله میگفتن بخاطر سخت گیری هاشون مجرد موندن و پشیمونن و این کمی ناراحت کننده ست . برای همین میپرسم این سوال رو) 

از این دست موارد زیاده ، در کل از متاهلین گرامی یا اون هایی که تجربه ازدواج رو داشتن خواهش میکنم که بیان و تجربیاتشون رو درباره معیارها و انتظارات شون از زندگی مشترک و شریک شون قبل از تشکیل دادنش بگن


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)