سلام

یه سری سوال برام پیش اومده خیلی ممنون که راهنمایی می کنید مخصوصا خانم های عزیز راجع به انتظارات خانم ها از رابطه عاشقانه. 

من یه آدم کم حرف و خجالتی ام. با اینکه ظاهرم از هر لحاظ واقعا خیلی خوبه طوری که حتی پیشنهاد ازدواج و حتی دوستی از دخترا بارها توی دانشگاه داشتم { واقعا قصد تعریف کردن ندارم فقط منظورم اینه به خاطر ظاهرم خجالتی و کم حرف و نیستم } من همه شون رو رد میکردم با یه بهانه هایی با اینکه واقعا خودم هم علاقه داشتم به آشنایی و ازدواج باهاشون، فقط به خاطر اینکه من واقعا نمیدونم توی یه رابطه عاشقانه اصلا چیکار بکنم! 

شاید براتون عجیب باشه ولی واقعا مشکلم اینه که نمیدونم توی یک رابطه چیکار باید بکنم؟ اصلا در مورد چی باید حرف بزنیم؟ انتظار یه خانوم از رابطه عاشقانه چیه کلا؟

و سوال آخرم اینکه توجه به زن چیه دقیقا ؟ چون فکر کنم با محبت فرق داره چون همه جا جدا مینویسن توجه و محبت رو ؟ اگه میشه مثال هم بزنین که توجه کردن به خودتون رو توی چی میبینین ؟ 

بی نهایت ممنونم ازتون


مرتبط:

پیشنهاد ایده برای روابط عاشقانه در قالب بازی

دلتنگی های عاشقانه و غیر عاشقانه

چکار کنم شوهرم عاشقانه تر باهام رفتار کنه ؟

الفاظ عاشقانه برای شوهر - تسخیر قلب احساسی شوهر (9)

عاشقانه ترین خاطرات تون رو به اشتراک بذارید

قربون صدقه های عاشقانه 2

در حسرت یه بوسه،یه پیام عاشقانه،یه عزیزم ... موندم

زیبا ترین حرف عاشقانه ای که از همسرتون شنیدید چیه ؟

حرف های عاشقانه یعنی چی؟

قربون صدقه های عاشقانه

فضاى وبلاگ رو عشقولانه کنید




برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)