سلام 

من سالها دنبال کتابی برای بیمه آخرت بودم و اینقدر ترس از قبر و قیامت و ... رو در دوره ما تو مدرسه و ... می گفتند که همیشه دنبال دعاهایی بودم که با خواندن اون خدا بهم رحمت خاصی عنایت کنه و سرانجام اون رو پیدا کردم کتاب مهج الدعوات مرحوم سید بن طاووس (ره) که خوشبختانه PDF رایگان آن در اینترنت هم هست .

در این کتاب دعای صحیفه و دعای یستشیر و دعای عهد بسیار ویژه است خصوصا طبق این کتاب که از کتب معتبر شیعه است دعای عهد آخر این کتاب چنین ثوابی دارد که اگر فرد با طهارت و وضو بخواند از یاران امام زمان (عج) می شود و اگر آن زمان مرده باشد دوباره رجعت داده می شود .

دعای صحیفه نیز برترین دعاها و دارای اسم اعظم بوده و بعد از قرآن دعایی برتر از آن نیامده است طبق ثواب آن دعا در مهج الدعوات .

من که خیلی این کتاب را دوست دارم برخی دعاهای آن را تاکنون هر کدام بیش از صد بار خوانده ام برخی را در ماه رمضان و ... بارها و بارها . حس خوبی به من می دهد . شما هم بخوانید خصوصا شب جمعه ها .

اگر بهشتی شدید مرا هم از یاد نبرید من به شما گفتم . بگوئید به نویسنده ای که این کتاب را معرفی کرده هم عنایت شود . همیشه سعادتمند باشید . خدا خیرکثیر دنیا و آخرت را به شما مومنان عنایت کند .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)