سلام. من خیلی وقتا دیدم بعضی از دوستان محترم، میان با اسم کاربران دیگه کامنت میذارن. وقتی صاحبان اصلیِ اون اسم ها، ازشون میخوان که رعایت کنن، بعضی ها با کمال احترام عذرخواهی میکنن و دیگه با اون اسم کامنت نمیذارن. اما بعضی ها به کارشون ادامه میدن !


ببینید مثلا منِ نوعی اومدم نظر بذارم. این دو حالت داره:

1. یا من اولین باره اومدم این وبلاگ.

2. یا اینکه از کاربرای همینجا هستم.


1. تو حالت اول، چون اولین بارمه اومدم اینجا، ممکنه اتفاقی یه اسمی برای خودم در نظر بگیرم که از قضا این اسم، اسمِ یکی از کاربرای اینجاست و من از این موضوع بی اطلاعم. میام کامنت میذارم و بعدا متوجه میشم این اسم متعلق به یه نفر دیگه ست. (حالا یا خودم اینو میفهمم یا اینکه خود اون شخص بهم میگه). اینجا وظیفه ی منه که تو یه کامنت اعلام کنم من اشتباهی با اون اسم کامنت گذاشتم. از اون آدم عذرخواهی میکنم و از این به بعد با اسمی که قبلا استفاده نشده کامنت میذارم.


اما یه وقتایی هست با اینکه اولین بارمه اومدم این وبلاگ، اما میام کامنتا رو نگاه میکنم و یکی از اسم هایی رو که نظر گذاشته انتخاب میکنم و با اون اسم کامنت میذارم !!!!!!!


2. حالت دوم اینه که من از کاربرای همینجا هستم و میخوام یکی از نظراتمو با اسم خودم نذارم (حالا به هر دلیلی). اینجا بازم باید دقت کنم اسمی که انتخاب میکنم قبلا انتخاب نشده باشه. یا اگرم انتخاب شده، یه پسوند و پیشوندی کنارش بذارم که با شخصِ صاحب اسم اشتباه گرفته نشه.


بچه ها حق الناس فقط این نیست که پول کسی رو بخوریم. وقتی ما میایم با اسم کسِ دیگه ای کامنت میذاریم حق الناس به گردن مونه. حق اون کسی که با اسمش نظر گذاشتیم.


عاجزانه از شما خواهش میکنم با اسم همدیگه کامنت نذارین. وقتی می بینین یه اسمی رو قبلا تو کامنت ها دیدین، دیگه از اون اسم استفاده نکنین. 


هرکس برای خودش یه اسم مشخص در نظر بگیره و همیشه با اون نظر بذاره. اگرم یه روز بنا به هر دلیلی خواست نظری رو با اسم دیگه ای بذاره، لطفا از یه اسم جدید استفاده کنه که متعلق به کسی نباشه.


من خودم بارها شده با اسمم کامنت گذاشتن و وقتی به خودشون گفتم، نه تنها عذرخواهی نکردن بلکه باز هم به کارشون ادامه دادن. من اسم خودمو نمیگم. چون حرفی که زدم فقط مربوط به خودم نمیشه. بارها دیدم خیلی ها از این موضوع ناراحت بودن. بخاطر همین خواهش میکنم تو کامنت ها اسمم رو نپرسین. با اجازه ی شما، من از زبان همه اینا رو گفتم.

ممنون از همه ی دوستان.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)