سلام به تمام خانواده برتری های عزیز 

من دختری ۱۸ساله هستم که عاشق شهدا هستم. ۲ سال پیش عضو کانالی شدم که برای شهید ابراهیم هادی راه اندازی شده بود، تو اون کانال داستان ها و خاطرات اون شهید بزرگوار موجود بود و ختم قرآن (به صورت صفحه ای و هر روزی بود). قبل از اینکه عضو این کانال بشم نوشته بود :

یه روزی میفهمی که اومدنت به این کانال اتفاقی نبوده !!! ( واقعا هم همین طوره).

تصمیم گرفتم کتاب شهید ابراهیم هادی ( سلام بر ابراهیم ۱ ) رو بخونم. ( کتابش رو دختر خالم به مامانم داده بود و گوشه ی کمد گذاشته بود ولی من قبلا تمایلی نداشتم بخونم اون کتاب رو ،ولی بعدش که عضو این کانال شدم رفتم و این کتاب رو خوندم، تازه کتاب سلام بر ابراهیم ۲ رو هم خوندم ) .

واقعا شخصیت دلپذیر و جذابی داشتند و واقعا یک مرد با ایمان و خاصی بودند و البته هستند. با این شهید بزرگوار آشنا شدم و عاشقش شدم ولی ... . 

ولی هر قولی که بهش میدادم ۲ روز بهش عمل میکردم و دوباره کارهای قبلیم رو میکردم ! دست خودم نبود چون عادت کرده بودم : نماز نخونم، زود رنج باشم، ارتباطم با خدا عمیق عمیق عمیق نباشه و ...

ولی همین ۲ هفته پیش یه حسی بهم گفت: بسه دیگه ! چقدر میخوایی ظاهرت (رژ زدن یا نزدنت یا ساق دست ، دست کردنت یا نکردنت )طبق نظر دیگران باشه ؟! تا کی میخوایی قضاوت و ایرادهای بیخود و الکی دیگران واست مهم باشه ؟!

انگار آرامش نداشتم! انگار تکیه گاه نداشتم! یه نیرویی منو دوباره به سمت خودش بعد چند ماه کشوند !

الان ۲ هفته ست که قول دادم فقط واسه خدای خودم و رفیق شهیدم ابراهیم هادی جلب توجه کنم!میخوام از نظر خدا بنده ی خاص باشم و از نظر رفیق شهیدم یه رفیق خاص باشم.

من مغرور نیستم چون اگه غرور وارد این رابطه بشه کسی که ضرر میبینه منم! الان دیگه نمازام ترک نمیشه ( گاهی اوقات سهوا نماز صبح هام قضا میشه)‌. زود رنجیم از بین رفته . استرسم کمتر شده. احساس آرامش میکنم و هر کاریم رو برای جلب توجه خدا و رفیق شهیدم انجام میدم‌. واقعا حس لذت بخشیه.

انگار دیگه نمیتونم از دایی ابراهیم( من ایشون رو دایی خطاب میکنم ) جدا شم. انگار دیگه شدم واقعا خواهر زادش! کاری که بر خلاف خدا و رفیقم باشه، سهوا انجام بدم؛ عذاب وجدان میگیرم و توبه میکنم.

اصلا دیگه نمیگذارم این رابطه بهم بخوره از خود شهید خواستم کمکم کنه.

حالا میخواستم ببینم که قبل از اینکه ما رفیق شهیدمون رو انتخاب کنیم اون بزرگواران ما رو انتخاب کردند واسه هدایت به سمت خدا و اهل بیت و خودشون ؟


مرتبط:

چند ساله که شهدا دل منو بردن، دوست دارم مثل اون ها زندگی کنم

تجربیات شما در مورد رفاقت با شهدا

برای سلامتی همه رزمندگان مدافع حرم دعا بفرمایید!

زندگی با مدافعان حرم چه جوریه؟

شوهرم احتمالا می خواد در آینده مدافع حرم بشه

شهیدان را شهیدان می شناسند



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)