سلام 

از دیدگاه مذهبی یا غیر مذهبی بودن به این قضیه نگاه نکنید ، از دیدگاه اسلام و مسلمونی نگاه کنید .

خانم ها آیا اسلام رو قبول دارین ؟ خودتون رو مسلمون میدونین ؟ اگه نه ، پس این پست رو ببندید ، ولی اگه جواب تون بله هست ، پس حتما پیامبر هم قبول دارین ، و همچنین شبی که به معراج رفتن رو ، حضرت علی ( ع) فرمودند :  

روزی من و فاطمه ( س ) خدمت پیامبر رفتیم ، دیدیم آن حضرت بسیار میگریست ، من گفتم : پدر و مادرم فدای شما یا رسول الله ! سبب گریه چیست ؟ فرمودند : یا علی ! شب معراج که مرا به آسمان بردند زنانی از امت خود را در عذاب شدید دیدم :

۱- زنی را دیدم که به موی سرش آویخته بودند ، و مغز سرش از شدت عذاب جوش میزد ، علت پرسیدم گفتند موی سرش را از مردان بیگانه نمی پوشاند . 

۲- زنی را دیدم که به زبانش آویخته شده بود و آتش حمیم و داغ در حلق او می ریختند ،زیرا با زبانش شوهرش را اذیت می کرده . 

۳- زنی را دیدم که از پستان هایش آویزان بود ، چون از فراش زوجش ممانعت میکرده

۴- زنی را دیدم که گوشت بدن خود را می خورد در حالی که شعله آتش او را فرا گرفته ، زیرا برای نامحرم زینت میکرده 

5 - زنی بود که به پاهایش در تنوری از آتش آویخته شده بود ؛ چون از خانه بدون اذن شوهر خارج می شده است 

۵- زنی را دیدم که گوشت بدن او را از همه طرف با قیچی های آتشین می بریدند ، به جهت آن که خود را به مردان نشان می داده که به او رغبت پیدا کنند .

۶- زنی را دیدم که کور و کر و لال در تابوت آتش در حالی که مغز سرش از بینی او در آمده بود و بدنش بر اثر جذام و پیسی قطعه قطعه شده بود . جبرئیل گفت : زنی بوده که خود را به مردان نشان می داده و از زنا فرزندی به هم رسانده و به گردن شوهرش می انداخته .

ما در اطرافمون ممکنه از این زنها دیده باشیم حالا یا بین دوستان یا فامیل یا آشنا ها یا همسایه ، چرا نپوشوندن موی سر انقدر برای بعضی ها عادیه که ترجیح میدن چند صباح اینجا خوش باشن ولی عذاب ابدی رو اون ور بکشن ؟  

اگه اسلام و پیامبر و قبول داریم ، چرا پس به چیزهایی که پیامبر تو معراج دیدن اعتماد و اعتقاد نداریم ؟  پس چرا خانم هایی که حجاب ندارند و لباس های بدن نما و باز میپوشن ، میگن ما برای دل خودمون این طوری میگردیم و کاری به بقیه نداریم ؟  

به نظرتون روز قیامت خدا و پیامبر این حرف ها و بهونه ها رو از ما قبول میکنه ؟ 

به نظرتون خدا نمیگه : پیامبر من اومد معراج و جهنم و زنان جهنمی رو دید و بهتون گفت که چه دیدم و شنیدم ، و راه درست و نحوه پوشش رو به شما گفت ، پس همون طور که تو دنیای فانی برای دل خودتون هر کاری خواستید کردید و باعث گناه خیلی های دیگه شدین ، پس عذابش رو هم خودتون تحمل کنین ؟

خانمها یه کم فکر کنید لذت زندگی ۶۰، ۷۰ ساله این دنیا آیا می ارزه به عذاب ابدی اون دنیا ؟ 

ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه) تفکر در احادیث و روایات (۲۷ مطلب مشابه)