سلام ...

دختری هستم ۱۷ ساله ‌‌‌... امسال سال آخر دبیرستانمه و دوازدهم تجربی هستم ... تا الان هیچ درسی رو نخوندم .‌ همش در پی تفریح و خوش گذرونی بودم . هوش خوبی دارم و لااقل خنگ نیستم .

هدفم اینه که تو کنکور ۹۸ رتبه زیر ۵۰۰۰ بیارم ... پشت کنکوری ها و کسانی که تو زمینه کنکور اطلاع دارند لطفا راهنماییم کنید که تو کنکور ۹۸ میتونم موفق بشم ؟ میتونم در زمان های باقی هم درس های دوازدهم رو بخونم و هم دهم یازدهم رو جمع بندی کنم ؟

خیلی نا امیدم ، تازه به خودم اومدم و دیدم هیچ کار نکردم . تو رو خدا بهم امید بدید .. امسال سال سرنوشتمه ، اما از استرس نمیدونم چیکار کنم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه) کنکور (۶۳ مطلب مشابه)