سلام خدمت دوستان محترم
پسری هستم ۲۷ ساله مذهبی و نیازمند به ازدواج .
یکی از دختر خانومای فامیل که ایشون خانومی هستن ۲۰ ساله و تقریبا نیمه مذهبی نظر منو جلب کرده. یه بار مادرم با مادر دختر خانوم صحبت کردش که نتیجش مخالفت مادر دختر خانوم بود. حالا من میخوام نظر دختر خانوم رو راجع به خودم بدونم یعنی میخوام از طریق یه واسطه که خاله م باشه نظر دختر خانوم رو بدونم که نظرش نسبت به من چه جوریه‌..
اگه بدونم نظرش نسبت به من مثبته هر جوری شده با خانوادم صحبت میکنم که خونوادش رو راضی کنن اگرم خدایی نکرده نظرش نسبت به من منفی باشه کلا قیدش رو بزنم و از فکرش بیام بیرون تا تکلیفم معلوم بشه.
حالا سوال من اینه آیا از طریق واسطه پیغام فرستادن برای یه خانوم مذهبی بدون اطلاع دادن به پدر و مادرش  کار درستیه یا نه ؟
خواهشا دوستان اگه تجربه یه همچین موردی رو دارن کمک کنن

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
واسطه گری برای ازدواج (۵۰ مطلب مشابه) ازدواج با دختر مذهبی (۶۰ مطلب مشابه)