بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و وقت بخیر

دارم وارد دهه بیست سالگی میشم ... ، بیست سالگی یعنی ورود به جامعه ، یعنی دل بستگی ها ، خامی ها اشتباهات ... ، حس میکنم از 19 ساله ها خیلی فاصله دارم ... .

در خانواده برتر خیلی ها هستن که بزرگتر از من یا کوچکتر از من هستند . با یه عالمه تجربه ... ، از شما درخواست و خواهش میکنم از تجربه هاتون بگید . نصیحتم کنید ... . از تجربه هاتون بگید ... . بگین چه جوری دهه بیستم رو بگذرونم؟ مواظب چه چیز هایی باشم ؟ اشتباهات رایج این دهه چیه ؟ و هر آنچه که شما بزرگواران نیاز میدونید که به یه دختر که در آستانه بیست سالگی هست بگید . بالاخره خیلی هاتون این مسیر رو رفتید .

با تشکر

مرتبط:

توصیه به جوانان برای داشتن یه آینده موفق

من یه توصیه میکنم، شما هم یه توصیه بکنید

توصیه های خواهرانه برای دختران

کارم از توصیه و نصیحت و راهکار دادن گذشته

۱۵ توصیه به پسر ها در ارتباط با ازدواج، کار و زندگی

سرکوفت و نصیحت در نوجوانان نتیجه مطلوبی ندارد

تجربیات شما در مورد نصیحت های دیگران

با نصیحت های خیرخواهانه مرهمی باشید برای زخم هام

نصیحت کنید تا زمان پیری احساس نکنم عمرم الکی گذشته

برای رسیدن به موفقیت، روزانه چند ساعت تلاش می کنید ؟

چیکار کنم که هم آرامش داشته باشم هم موفق بشم

چند نکته ی ساده برای موفقیت در زندگی

مرتبط با 20 سالگی:

امروز 20 ساله شدم، به شدت ترس دارم از این سن

با تجربه الان برگردید به سن 20 سالگی

پسری 20 ساله هستم که هیچ کس تو خانواده منو نمی بینه

تو اوج 20 سالگی بر خلاف دوستام یه دختر افسردم

دختر ۲۰ ساله ای هستم که از وسواس فکری رنج میبرم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه)