سلام

این فقط یه دردِ دله ، فقط با خدا در این مورد صحبت کردم، حالا با شما. باز این جوری ممکنه یه بنده مقرب پست منو ببینه و برا همه تنهاها دعا کنه. مادرم همش روبروم نشسته شدیدا نگران و ناراحت از این که چرا مجردم. همش دلش برا من میسوزه ، از وقتی یک از خدا بی‌خبری در مورد من رفتار بدی باهاش کرد، اینجوری شد. یک ساله داره خودش رو پیر میکنه. امون منو هم بریده.

من خواستگار داشتم، اما آدمای خیلی بی‌ربط ، نفهمیدم چطور ۲۷ سالم شد، اصلا باورم نمی‌شه.
تازه الان دلم می‌خواد یه مرد، یه حامی، یه جوان مرد کنارم باشه. واقعا خلأش رو حس می‌کنم. اگه یکی از خواستگارام این ویژگی رو داشت که تا حالا ازدواج کرده بودم. خیلی دعا و استغفار میکنم. نمیدونم چرا نمیشه‌ ؟
در کل خصوصیاتم هم خوبه . همیشه با این که مجرد بودم و تعهدی به کسی نداشتم، اما اول به خاطر شخصیتم و دوم به خاطر مرد آیندم، مراقب بودم. وظیفمه. خیلی بهم سخت می‌گذره این تنهایی، این که یه نفر منو فقط دوست داشته باشه، نه براش فرق نکنه‌ من باشم یا یکی دیگه. طوری زندگی کردم که لایق عشق باشم. خودم هم استاد عاشقیم ...

خدا منو خلق کرده، حق دارم یکی رو داشته باشم. می‌گم لابد خدا خواسته منو محروم کنه یا تنبیه کنه یا هر چیزی ... ، حتی گاهی می‌گم خدا بعد این همه سختی، نوش دارو پس از مرگ سهراب می‌چسبه آیا ؟!

 

بیشتر بخوانید ...

یکی پیله کرده که چرا تا حالا ازدواج نکردی، چی بهش بگم؟

دختری 29 ساله ام که جهیزیه ندارم، به ازدواج کردن امید داشته باشم؟

یه بغض سنگینی رو گلومه که فقط خدا حالم رو میدونه و بس

دیگه نمیکشم، دیگه نمیخوام این زندگی رو ...

همه چیزمون رو الکی و برای هیچ باختیم

سهم من از این زندگی فقط کلفتی پدر و مادرم هست

نمیدونم سرنوشتم چرا اینجوری شد ؟

سر طبیعی ترین مسائل زندگی جیگرم خونه

این که یه دختر مجرد خونه بگیره و مستقل بشه بده ؟

چطور خانوادم رو قانع کنم که سر کار برم ؟

صبح تا شب توی خونه حسرت زندگی دوستانم رو می خورم

چرا منو کسی نمیخواد؟ ، این سوال شده عقده

تنها چیزی که تا آخر عمر با منه حسرته

درد و دل یه دختر دهه شصتی

یک دخترم که در آستانه 30 سالگی دچار بحران شدم

دختر 28 ساله ای هستم که دیگه هیچ هدفی ندارم

صفحه گفتگوی گوهران کشف نشده

مدتی هست که دلم عاشقی کردن می خواد

در 53 سالگی هنوز مجردی رو تجربه می کنم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج و مسائل گوهران کشف نشده (۱۳۳ مطلب مشابه)