سلام دوستان عزیز

حدود ۱ سال پیش در یک آزمایشگاه بصورت قرادادی مشغول به کار شدم. سرم توی کار خودم بود و سر به زیر بودم . همکار خانمی در محل کارم بود که فقط سلام و علیک معمولی داشتیم.

بعد از چند ماه احساس کردم که رفتار و نگاه های اون نسبت به من بیشتر شده و توجهش به من بیشتره ، ناخواسته بهش وابسته شدم ، وقتی بهش پیشنهاد دادم جواب رد داد و گفت کسی توی زندگیمه و بعد از اون  قضیه سعی کردم بیخیالش بشم.

ولی نگاه های او دوباره منو فریب داد و دوباره بهش پیشنهاد دادم و جواب رد داد. حالا بعد از این قضیه سر سنگین شده و حتی سلام و علیک هم با هم نداریم  و بعضی مواقع به بهونه سرکشی به دوستش میاد اتاق من .

چون من و دوستش که متاهل هست توی یک اتاقیم و حتی موقع وارد شدن سلام و علیک نمیکنه و میاد به دوستش میگه که نامزدم فلان چیز برام خریده و ... الان واقعا برام خیلی سخت میگذره.

نمیدونم با این قضیه چه جور کنار بیام.


بیشتر بخوانید ...

با دختری که منو رد کرده ، چطور رفتار کنم ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)