آموزش موزدایی از ناحیه تناسلی زنان با اپیلیدی ، کرم ، پودر و اسپری

اصلاح ناحیه تناسلی زنان با کرم موبر

با توجه به اینکه در این روش خونریزی و زخم ، وجود ندارد برای افراد با پوست حساس و مستعد جوش زدن روش اصلاح با کرم موبر توصیه می شود .در این روش برای کسب نتیجه بهتر باید اندازه موها حداکثر نیم سانتی متر باشد .

باید توجه کرد که کرم موبر انواع مختلفی دارد که هر کدام برای قسمت خاصی از بدن کاربرد دارد . بنابراین از کرم موبر مخصوص اندام تناسلی استفاده کنید . باید توجه داشت که آلت تناسلی باید عاری از هر گونه چربی حاصل از کرم و یا عرق باشد . برای نتیجه بهتر قبل از استفاده از موبر آلت تناسلی را  با آب گرم شسته و تا حدودی خشک نمائید . سپس به مقدار کافی ( کم نباشد ) روی آلت تناسلی کرم موبر بزنید . 10 دقیقه صبر کنید تا کرم موبر کار خود را انجام دهد سپس یک پارچه مرطوب را در جهت رویش موها تا زمانی که تمام موها حذف شوند بکشید .آلت خود را با آب ولرم شسته و خشک نمائید . تا 24 ساعت از استفاده از کرم های آرایشی ، ضد آفتاب یا هرگونه مواد شیمیایی خود داری کنید .

اصلاح ناحیه تناسلی با اسپری مانند روش اصلاح با کرم موبر می باشد .

توجه کنید که در این دو روش احتمال سوختگی پوست وجود دارد بنابرای از نگهداری اسپری و کرم روی پوست بیشتر از زمان گفته شده خودداری کنید .

اصلاح ناحیه تناسلی زنان با اپیلیدی

با توجه به بافت حساس این ناحیه و با توجه به ضخیم بودن موهای آلت تناسلی  نسبت به موهای سایر اندام های بدن در حالت کلی استفاده از اپیلیدی برای حذف موهای زائد ناحیه تناسلی توصیه نمی شود . بهتر است بعد از استحمام از اپیلیدی استفاده کنید ، زیرا بعد از استحمام پوست مرطوب است و دهانه روزنه پوست برای خروج موها بازتر می باشد .

برای استفاده از اپیلیدی برای ناحیه تناسلی ناحیه مذکور را با آب گرم شسته و خشک کنید تا عرق و چربی پوست از بین برود ، موها را در خلاف جهت رویششان اپلیدی بکشید، برای استفاده از اپیلیدی باید پوست را کاملا کشید در این صورت کمترین آسیب را به پوست می زند ، پس از اتمام کارتان آلت تناسلی خود را با آب ولرم شسته و خشک کنید برای جلوگیری از التهاب حتما از کرم مرطوب کنند استفاده کنید .

اصلاح ناحیه تناسلی زنان با پودر موبر

بنظر میرسد یکی از روش های بی دردسر و مناسب که بدون درد و زخم شدن صورت میگیرد استفاده از پودر موبر می باشد .

برای این کار  به مقدار لازم پودر را با آب داغ خیس کنید ، برای کسب نتیجه مطلوب به حالت خمیری باشد . آلت تناسلی را با آب گرم شسته و تا حدودی ، نه زیاد ، خشک کنید . مقدار مورد نیاز از خمیر پودر موبر را روی ناحیه مذکور بمالید و تا وقتی موها حالت افتادگی و به اصطلاح مردگی به خود گرفتند صبر کنید ، حدود 5 دقیقه ، سپس آلت تناسلی خود را با آب ولرم شسته خشک کنید و از مرطوب کننده مناسب استفاده کنید .


بیشتر بخوانید ...

رفع موهای زائد ناحیه تناسلی

از چه روشی برای مو زدایی ناحیه تناسلی استفاده کنم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه) رفع موهای زائد بدن (۴۳ مطلب مشابه)