با سلام خدمت دوستان

من کارمند هستم و دو تا بچه دارم. پسرم 9 سالشه و دخترم 7 سال . مدت زیادی هست که دخترم ادای بچه های کوچیک رو در میاره. اوایل زیاد اهمیت نمی دادم. ولی الان چون خیلی بیشتر این کارها رو می کنه نگران شدم. مطمئن نیستم لوس شده یا کمبود محبت داره. چون من ساعات زیادی خونه نیستم و وقتی هم خونه میام اکثرا خسته ام و توجه زیادی بهش نمی کنم.

خودش هم البته توجه طلب نیست و بیشتر ترجیح میده تنها باشه. کارهایی که می کنه؛

چهار دست و پا راه میره، منظورش رو فقط با گریه و صدا درآوردن می رسونه و نه حرف زدن، پستونک و شیشه شیر عروسک هاش رو توی دهنش می ذاره و گاها توی بغلم مثل نوزادها می خوابه، گاهی هم پیشنهاد شیر مادر !!! خوردن میده که با واکنش شدید من دیگه منصرف می شه. حالا من در مقابلش بی اهمیت باشم؟ بیشتر بهش توجه کنم؟ می ترسم اوضاع از این بدتر بشه.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تربیت جنسی دختران (۵۲ مطلب مشابه) مسائل والدین (۵۴ مطلب مشابه)