سلام خدمت خانواده برتری ها

چند وقت پیش سوالی ارسال کردم با عنوان:

چطور مادرم رو راضی کنم که با یه دختر بزرگتر از خودم ازدواج کنم؟

که خدا رو شکر جواب خوبی گرفتم از همتون

موضوع سوال هم ازدواج با دختری بود که ۲ سال از بنده بزرگتر بود. بنا بر جواب هایی که تو این سایت خوب گرفتم و نظر مادر برای این کار منصرف شدم و فکر می کنم تصمیم خوبی هم گرفتم. حالا یه اتفاقاتی افتاده که احساس می کنم بی دلیل نیست.

من این بنده خدا رو سعی می کنم فراموش کنم اما هر بار یه اتفاقی می افته که من دوباره ایشون رو غیر مستقیم مثلا در فضای مجازی میبینم. کاملا اتفاقی آدرس پروفایلشون رو میبینم در اینستاگرام. یا مثلا هفته پیش به بنده زنگ زدن برای کاری اداری ( ایشون نمیدونن که بنده خواستار ازدواج با ایشون هستم ) . یا مثلا فیلم صحبت هاشون رو میبینم چون ایشون فعالیت کاری شون طوری هستش که دیده میشن در بین مردم.

مادر بنده هم گفته که همسری که می خوای انتخاب کنی سعی کن که کارش مثل خودت باشه، حالا دست بر قضا ایشون جدیدا شغلشون شده مثل بنده. اصلا نمی دونم پشت این قضایا چیه!

به مادرم هم هر بار که میگم یه بار ایشون رو ببینید سریع گارد میگره و میگه نه ، چون از من بزرگتره و حدودا ۴ ساعت با ما فاصله دارن. من ۲۲ سالمه و واقعا می خوام ازدواج کنم و به آرامش برسم قول میدم که اصلا هم جو گیر نشدم یهو که ازدواج کنم.

البته حسی که چند ماه پیش به ایشون داشتم اوایل آشنایی الان خیلی کمتر شده ولی بازم خواهان ایشون هستم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)