سلام بر همه دوستان

من توسط یک واسطه با  دختری آشنا شدم که درصد بالایی از ملاک های من رو داشت . چند جلسه ای تحت کنترل خانواده ها با هم صحبت کردیم تا بیشتر همدیگر را بشناسیم . قبل از هر جلسه قرار بود حدود موضوع سوال های جلسه بعد رو تعیین کنیم که سوالی این وسط جا نمونه و قشنگ همدیگر رو بیشتر بشناسیم .

با توجه به اینکه یکی از علت های طلاق به خاطر مسایل جنسی هست و برای زوجین مخصوصا مرد ها از اهمیت ویژه ای برخورداره ، من بعد از ۶ جلسه صبحت گفتم اگر دوست داشته باشه موضوع جلسه بعد رو بذاریم مسایل جنسی و شناخت مزاج های همدیگه و باقی مسایلی که مربوط به مسایل جنسی میشه .

توی آخر جلسه ۶ وقتی من مطرح کردم این قضیه رو انگار حرف بدی زدم بهش یا یه حسی که اصلا دوست نداره صحبتی بکنه سر این مسائل .من به فال نیک گرفتم این قضیه رو گذاشتم روی حجب و حیا ، توی جلسه بعد که همدیگر رو دیدیم همش سعی میکرد بپیچونه و جوری صحبت میکرد که انگار من هدفم فقط نیاز جنسی هست .

توی اون جلسه جواب درست و حسابی از سوال هام نگرفتم و همش سر بالا جواب میداد. توی جلسه بعد که موضوع رو مشخص کردیم باز هم تو هم رفته بود و یه حسی بهم میگفت هر سوالی میپرسم ربطش میده به جنسی ، منم سر در گم و از جهتی اصلا دوست ندارم اول کاری کارم به طلاق منجر بشه ،به خاطر همین دیگه ادامه ندادم و دلیل قطع ارتباط هم عدم همخوانی با معیار هام گفتم .

حالا سوالم از دختر خانم های محترم اینه واقعا سوال در خصوص مسایل جنسی از دیدگاه شما چه معنی داره و چرا ایشون این عکس العمل رو نشون داد ؟ اصلا نیاز جنسی دارن خانم ها ؟! و چطور میشه در این خصوص سوال کرد که طرف مقابل قضاوتی نکنه؟

ممنون از همگی


مرتبط با مسائل جنسی در خواستگاری:

چگونگی تشخیص دیدگاه خواستگار در مورد مسائل جنسی

دخترها چطور میتونن متوجه بشن که خواستگارشون مشکل جنسی داره یا نه؟

میشه تو خواستگاری بحث مزاج جنسی رو پیش کشید؟

با چه ادبیاتی در خواستگاری در مورد مسائل جنسی حرف بزنم؟

راه تشخیص نرمال بودن خواستگار از لحاظ جنسی

کشف مزاج جنسی دختر بدون پرسیدن سوال در خواستگاری

تجربیات شما در مورد سوالات جنسی در جلسه خواستگاری

میخوام انتظارات جنسیم رو تو جلسات آخر خواستگاری مطرح کنم

خواستگار رو با سوال جنسی محک نزن

چگونگی بحث در مورد مسائل جنسی قبل از عقد

روم نمیشه از خواستگارم در مورد مسائل جنسی پرس و جو کنم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل جنسی در خواستگاری (۴۵ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)