با عرض سلام و احترام

میخواستم مشاوره برم ولی حس میکنم نظر آدم های جامعه برام جالب تر و کاربردی تر هستش. پیشاپیش ممنون.

راستش من یه دختر ۲۶ ساله هستم، تا حالا با پسری رابطه دوستی احساسی نداشتم، یعنی خب بوده همکلاسی حرف زدم، شوخی کردم و ... ولی رابطه احساسی هرگز نداشتم. راستش جدیدا حس میکنم واقعا هیچی از رابطه با جنس مخالف نمیدونم، الان که تصمیم جدی برای ازدواج گرفتم واقعا از ارتباط داشتن با پسرا خجالت میکشم، فکر می کنم روم نمیشه بعد از ازدواج عشوه بریزم یا حرفای عاشقانه بزنم یا برقصم یا وقتی به این فکر میکنم که باید رابطه جنسی هم برقرار کنم تمام تنم میلرزه و واقعا نمیتونم و خجالت میکشم حتی از فکر کردن بهش !

بدم نمیاد مشکلم خجالته! اصلا باورم نمیشه واقعا،نمیدونم چکار کنم؟ برای مشکل من درمانی هست؟ اصلا طبیعیه یا مشکله ؟ چکار کنم؟ تو رو خدا راهنمایی کنید جدی چون نمیدونم گاهی حس میکنم برای همیشه قید ازدواج رو بزنم بهتره با اینکه از لحاظ حسی و عاطفی دوست دارم همسر داشته باشم.

این موضوع حتی باعث شد چند تا از موقعیت های خوبم رو از دست بدم، خواستم تا دیر نشده فکری به حال خودم بکنم و راهنمایی بگیرم. رووم نمیشه مستقیم بپرسم و فضای مجازی بهترین مکان بود برای حلش.

پیشاپیش ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)