سلام خدمت دوستان خانواده برتر

من دانشجوی ترم ۱ پزشکی هستم و ۱۹ سالم هست. چند وقتیه که یکی از فامیل های ما ازدواج کرده یعنی پسر خاله ام رشته ش مهندسی برق هست و ۲۴ سالش کار هم نداره تو مغازه ی باباش کار میکنه.

ولی من از روز ازدواجش دائم این فکر اومده سراغم که من تا تموم کنم پزشکی رو میشه ۲۶ سال که اون موقع از نظر مالی صفر هستم نه خونه دارم نه ماشین و خرجمو تازه اون موقع خودم میتونم بدم و ۲ سال طرح دارم که حقوقش خوب اون موقع اندازه ی یه پزشکه . میشم اون موقع ۲۸ سال که هیچی ندارم شاید یه ماشین خریدم تو اون ۲ سال.

حالا شما نگاه کنید من که اون موقع نه خونه دارم نه ماشینی (قطعی نیست) چطور اصلا میتونم زن بگیرم؟ تازه تو سن ۲۸ سالگی !!!

این فکر که همه تو ۲۴ یا ۲۵ سالگی ازدواج میکنن در اوج جوانی و شور و نشاط من بدبخت یا هم رشته ای هام که شرایطشون با من یکیه اینجوری میشه داره دیوونه ام میکنه و افسرده شدم جدا‌.
چون دختری دور برم نیست ازش بپرسم از شما میپرسم .

سوال دوم : آیا دختران حاضرند با پسری که دانشجوی پزشکی هست ولی نه خونه داره و نه ماشین ازدواج کنن و تو عقد بمونن واسه ۲ یا ۳ سال؟ ولی به جاش طرف کار کنه باقی زندگی رو خوب میشه ساخت.

یه توضیح دیگه از خودم:
خانوادم وضعیت مالی مون خوب هست ولی نه اونقدر که خرج عروسی و باقی رو بتونیم بدیم و یه خونه واسه ما بگیرن‌.

ممنون میشم کمکم کنید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)