سلام

بنده یک پسر ۲۰ ساله هستم ، به مرحله سختی از زندگیم رسیدم میخوام ازتون کمک بگیرم.

همه چیز از دانشگاه شروع شد. خوشبختانه من تو یکی از دانشگاه های این کشور بورسیه هستم یعنی آینده کاریم تضمین و همین الان هم حقوق بخور نمیری دارم که خرج خودم و مقدار کمی پس انداز دارم اما مشکلم بیکاریه!!! 

اره بیکاری ، چون تقریبا شرایط دانشگاه ما جوریه که اکثرا تعطیلیم و به همین خاطر بیشتر تایم ما بلاتکلیف و هم چون شهرمون نزدیک شهر محل تحصیل همش بر میگردیم خونه و خوابگاه نمیمونیم و البته شرایط خوابگاه هم افتضاح و قابل تحمل نیست.

چیزی که میخوام دربارش بهم کمک کنید اینه که چه طوری وقتمو پر کنم. همه کارم شده شب زنده داری پای فیلم و گوشی و چت و این چرت پرتا ، صبح تا ظهرم خوابم باز ظهرم تا غروب میخوابم!!!

هیچ حوصله و علاقه ای به بیرون از خونه رفتن هم ندارم اخه تنها شدم همه رفیقام یا رفتن سربازی یا دانشگاه های دیگه سر کلاسن.  دیگه خودمم خسته شدم هیچ انگیزه ای برای بیرون رفتن از خونه ندارم و انگاری تو اتاقم حبس شدم. البته تو شهرستانمون هم امکانات تفریحی خاصی وجود نداره و الانم با توجه به سرمای هوا نمیشه همش تو خیابونا ول چرخید.

روز هام داره همین جوره پشت سر هم میگذره ، واقعا دیگه نمیدونم چیکار کنم میخوام کار کنم تا بلکه ذهنم رو کار مشغول بشه ولی هر کاری بخوام بکنم هم این قضیه رفت و آمدم به دانشگاه خرابش میکنه چون مثلا دو هفته دانشگاه هستم سه هفته خونه!!!! لطفا موقع ارائه راهکار به این نکته توجه کنید که من موقعیتم ثابت نیست وگرنه خیلی کارا میتونستم بکنم مثل باشگاه و ... ولی هر سرگرمی میخوام ردیف کنم چون پام تو شهر محل تحصیلم گیره قضیه رو خراب میکنه.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
زندگی دانشجویی (۳۹ مطلب مشابه)