سلام

من هفته ی پیش خواستگاری دختری رفتم . بعد از جلسه خاستگاری که تماس گرفتیم گفتند قصد دارند استخاره بگیرند ولی بعد از سه روز که تماس گرفتیم گفتند چون اعضای خانواده کاملا من و خانوادم رو پسند کردند استخاره نگرفتند و به دخترشون هم که میگن نظرت راجبش چیه سکوت کرده و حرفی نمیزنه و با اصرار زیاد خانواده اش گفته که تا عید بهم وقت بدین میخوام فکر کنم .

به نظر شما تکلیف من چیه ؟ اگر اونا با این کارشون هدفشون این بوده که خاستگار های دیگه ای رو هم توی این فرصت راه بدن و ببینن اگه بهتر از من گیرشون نیومد بعد به من بگن بیا یا اینکه بعد از این همه مدت بگن نه ، من بازم صبر کنم این کارشون چه معنایی داشته چرا منو بلاتکلیف قرار دادن. من اگه هم می گفتند بله و 10 سال باید برای رسیدن بهش صبر کنی صبر میکردم ولی اینجوری احساس میکنم منو دارن مسخره میکنن هیچوقت انقدر بلاتکلیف نبودم.


مرتبط با سردرگمی و بلاتکلیفی:

دختری 25 ساله هستم که تکلیفم با خودم معلوم نیست

تکلیف نیاز جنسی دخترانی که به تجرد قطعی رسیدند چیه ؟

تکلیف پسری که از شدت فشار روحی و جنسی به ستوه اومده چیه ؟

در امر کار و ازدواج بلاتکلیفم

میخوام برای آخرین بار تکلیفم با خودم مشخص شه

تکلیف من که نیاز جنسی بسیار بالایی دارم مشخص نیست

یه راهکار مناسب بدید تا از بلاتکلیفی در بیام

تکلیف دختری که در یه خونواده پرتشنج زندگی میکنه چیه؟

احساس سردرگمی میکنم و نمیدونم به کجا دارم میرم؟

خیلی سردرگمم ،همه درها روم بسته شده

معرفی روانشناس در خصوص سردرگمی در زندگی و اعتماد بنفس

سردرگمی و بی هدفی باعث شده بی انگیزه بشم

در سردرگم ترین حالت زندگی ام هستم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)