سلام 

تو خانواده ما بعضیا دخترا رو زود شوهر میدن مثلا دختر عموم که همسن منه 17 سالشه شوهرش دادن وقتی که میریم خونه عموم یا کلا دسته جمعی میریم جایی وقتی پیش نامزدشه باهم میگن میخندن بغلش میکنه من حسرت میخورم من خودم چند ساله با یکی رفیقم میخوام باهاش ازدواج کنم اما منتظرم درسم تموم شه خانوادمم کلا با اون پسر مخالفا اما هر وقت دختر عمومو می بینم دلم میخواد که منم با عشقم ازدواج کرده بودمو مثل اینا لذت میبردم یا یکی دیگه از فامیلامون پسر داییم اونم یه دختر 18 ساله گرفته نامزدن اونارو هم وقتی میبینم واقعا از ته دل آه میکشم من چیکار کنم دارم دیوونه میشم وقتی اینا رو می بینم کمکم کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)