سلام

پسری حدودا 23 ساله هستم که نماز میخونم و قرآن میخونم و به نامحرم نگاه نمیکنم. سعی میکنم فکرهای جنسی هم نکنم. قبلا آلوده بودم. اما الان سعی دارم از گناه دور بشم.

نمیدونم چرا خیلی تحت فشارم. کنترل جنسی و عاطفی برام خیلی سخته انگار. وقت و بی وقت تحریک میشم. به چیزی فکر نمیکنم اما خیلی تحریک میشم. زندگی روزمره م مختل میشه. شیطان خیلی وسوسه م میکنه که برگردم به روزایی که حداقل فشار جنسی نبود! هر چند فشار عاطفی بود. اما میدونم آخر و عاقبت نداره .

تو رو خدا اگه راه حلی جز ورزش و وقتت رو پر کن و غذاهای محرک نخور و به نامحرم نگاه نکن و فکر جنسی نکن دارید به منم بگید که کمتر تحریک بشم و بتونم یه کم زندگی کنم!

اون ها رو انجام میدم و باز تحریک میشم ، همه اینجوری ان یعنی؟

نکنه بخاطر گناهای قبله که کنترل ندارم روی خودم ؟ پس چی کار کنم ؟ راه برگشت نیست؟


بیشتر بخوانید ...

دخترا تو رو خدا ساپورت نپوشید

ارضا شدن با دیدن صحنه های تحریک آمیز در خیابان

خشونت خانم های بد پوش علیه مردان

کسی که با نوع لباس پوشیدنش تحریکم کرد رو روز قیامت نمی بخشم

تحریک پذیری آقایون به نوع نگاه شون بستگی داره ؟

آیا واقعا مد امروزی دختران برای پسران تحریک کننده است ؟

تجربیات مجردها در مورد کاهش سریع سطح تحریک

رفتار خانومها از پوششون میتونه تحریک کننده تر باشه ؟

به نظر شما پوشش من تحریک کننده است ؟

تاثیر پوشش در خارج و داخل ایران روی تحریک مردان

آیا ممکنه آقایون تو بازار تحریک بشن؟

خدایا منو ببخش که باعث تحریک بقیه می شدم

چه حرکات و پوششی شما آقایون رو تحریک می کنه ؟

چه بپوشیم که شما تحریک نشید ؟

عطر زدن خانم ها و تحریک آقایان

پالس هایی که پوشش تحریک کننده برخی خانم ها به مردان میده