سلام.

این سوال رو قبلا هم ارسال کره بودم لطف کنید بذارید دوستان همفکری کنن. ممنون.

پسری هستم 25 ساله دانشجوی سال دوم کارشناسی ارشد فنی در یکی از دانشگاههای برتر کشور. شرایطم:

سال آینده برای ادامه تحصیل عازم خارج میشم. (ان شاءالله اگه مشکلی پیش نیاد)

سربازی نرفتم ولی دنبالشم با پروژه یه کارایی بکنم.

کار ندارم و فرصت دنبال کار پاره وقت رفتنم ندارم. 

تا زمان رفتنم پول از پدر میگیرم و برای ازدواج هم از ایشون کمک میگیرم.

خانوادم اصرار زیادی برای ازدواج من قبل از رفتنم دارن و حتی همین الانم میگن دیر شده و فرصت زیادی نداری تا سال آینده همین موقع. پس باید زودتر دست به کار بشیم.


سوالاتم:

به کسی با شرایط من زن میدن؟

از کجا باید بفهمم دختری که به من معرفی میشه دختر فهمیده و مستقلی هست؟ و اینکه مثلا اگه پس فردا با من اومد خارج دست و دامنش از دست نره؟

ممنونم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)