سَلام .. لطفا کمکم کنید ..

دیگه تحمل تیکه ها و شوخی و حتی شنیدن حرف های درست دوستای متاهلم رو ندارم .. 20 سالمه و نمیدونم بگم خوشبختانه یا متاسفانه از همه به جز من تو جمع دوستانمون ازدواج کردن .. و الان تنها همدمم خداست ..

خسته شدم انقدر دوستام حتی به شوخی سرکوف میزنن که چرا ازدواج نمی کنم .. خنده دار نیست ؟ تو 20 سالگی سرکوف ازدواج !!

چیکار کنم ؟ بخدا اولش خوب بود با این که مادرم مخالف بود و میگفت دیگه باهاشون مثل قبل صمیمی نشو بلاخره تو مجردی .. منم گفتم نه مشکلی پیش نمیاد .. نمیدونستم ظرفیتش رو ندارن .  حالا بماند یکیشون میومد از روابط ج.. با همسرش برام به طور کامل کنفرانس میداد !!!

من تازه دانشگاه قبول شدم خدا رو شُکر روزانه مهندسی نرم افزار . رشتم رو دوس دارم .. البته دانشگاهم تاپ نیست ولی دولتیه بازم شُکر .. خیلی رو مخم میرن که تو خیلی به فکر درسی و اینا . .. انگار نه انگار باید ازدواج کنی .. ببین فلان نیاز و فلان نیاز و ..

چیز دیگه ای که هست تنهایی ، و حتی فشار جنسیم دارم ... ولی الان اصلا موقعیت ازدواج ندارم یه خواستگار  مناسبم ندارم فعلا ... باید تحمل کنم این شرایطو تا خودمم یه خورده به یه جای مطلوب برسم .

دارم درد میکشم با اینکه میخندم ..  هر موقع دلم میخواست یکی بغلم کنه یا حتی با هام حرف بزنه از خانواده ی خودم مایه میذارم .. خدا رو شُکر هک خانوادمو دارم .. ولی دوستام دست میذارن رو نقطه ضعفم و هر هر م میخندن .. و این بدتر که میدونم واقعا احتیاج دارم به یه همدم ..

بعضیاشونم وضع مالشون عادی بود اما چون همسرشون مایه دار بود میتونم بگم از این رو به اون رو شُدَن .. حتی پُز همونم دارن بهم میدن .. .. ما خانوادمون از اونا سطحش پایین تره با اینکه خانوادم برا کم نذاشتن .

واقعا نمیدونم چرا باید بعضی از آدم ها بعد ازدواج انقدر + بد + تغییر میکنن .. حیف اون همه معرفتی که به پاشون ریختم ..

الان روابطمون کمتر شده .. ولی فشار بازم رومه ..  باید چی کار کنم ؟


انتقاد از متاهلین

متاهل ها، توی جمع رعایت مجردها رو بکنید!

متاسفم واسه همه متاهلان و واسه خودم که مجردم

گرفتن دست همسر در خیابان، خوب یا بد ؟

گرفتن دست همسر در خیابان اشکال داره؟

انتقاد از رفتار زن و شوهرها در اماکن عمومی

عروس و داماد رفتاری داشتند که من همه ش سرم پائین بود

پرهیز از شوخی های زناشویی جلوی خواهر و برادر مجرد

چرا بعضی ها پز همسرشون رو به دیگران میدن؟

عشقولانه بازی های خواهرم و شوهرش منو هوایی می کنه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)