سلام به خانواده برتری ها

یک راست میرم سر اصل مطلب. در خانواده به من فشار می آورند که ازدواج کنم. 25 ساله هستم و پسر. تحصیلات هم دارم. یه ماشین هم دارم. تک فرزند خانواده هم هستم. نه خواهر دارم و نه برادر. شغل هم دارم و درامد شکر خدا خوبی دارم.

من با ازدواجم با این شرایط راضی نیستم و نمیخوام ازدواج کنم. دلیلم خانه نداشتن هست. اما خانه پدرم دو طبقه هست و طبقه اول پدر و مادرم هستن. طبقه دومی هم هست که پدرم میگه اگه ازدواج کردی میتونی زنتو بیاری اینجا. اما اینجا چند مسئله هست که میخوام نظر همتونو بدونم.

1. آیا دختری راضی میشه در طبقه دوم خانه پدر شوهرش زندگی کنه؟ پسرا راضی به اینکار میشن؟

2. طبقه بالا کوچیکه و اصلا دلبخواه من نیست. کلا 60 متره و 2 خوابه. حالش 30-35 متره. کفش پارکته. لوستر داره. اتاقاش هم خوبه بد نیست.

البته طبقه پایین اینطور نیست و بزرگه. اما طبقه بالا نتونستیم بزرگ در بیاریمش به خاطر مجوز هاش. نمای خونه هم سنگه که بد نیست.

3. در کل خانه مون رو چه طبقه پایین و چه بالا رو قبول ندارم. چون نسبت به خانه های جدید قدیم ساخت هست و مدرن نیست و تا حدودی هم کوچک هست. و راستش رو بخواهید من خجالت میکشم فردا زنمو بیارم اینجا. البته اینم بگم که من خودم قبول دارم که جاه طلب بوده و میخوام همه چیزم عالی باشه. ولی واقعا نمیتونم هضم کنم این مورد رو. ضمنا پدرم کارمند بازنشسته هستند.

من حاضرم حتی خونه رهن و اجاره ای هم بگیرم اگر احیانا ازدواج کردم اما در این صورت اصلا نمیتونم پس اندازی داشته باشم. همچنین خرج خود عقد اینا هم هست. اما خب باز پدرم میگه نه. من میگم نمیخوام ازدواج کنم، اما بهم فشار میارن که بیا ازدواج کن و از خودشون برای من میبرن و میدوزن. من ترجیح میدم 4-5 سال هم بگذره (هر چند باز بعید میدونم بتونم خونه بخرم تو این 4-5 سال) یا اگر خونه نداشتم کلا ازدواج نکنم.

خب حالا دختران و پسران عزیز بفرمایند که آیا خودشون با همچین شرایطی میتونن سازگار باشن یا من خیلی حساس هستم؟ ضمناً شاغل هم هستم و درآمد خوبی هم دارم شکر خدا. مقداری هم پس انداز دارم.

واقعا نمیتونم خودم رو راضی کنم. حالا شما بگین. چون من از این قضایای زیاد مطلع نیستم.

کمکم کنید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)