سلام

من یه دختر 26  ساله هستم. وقتی 16 سالم بود به بیماری ام اس مبتلا شدم. مشکل من بحث ازدواجه. من تا حالا هیچ خواستگاری نداشتم. خانواده تحصیل کرده و با آبرویی دارم و وضع مالی مون هم متوسطه. خودم هم لیسانس دارم و می خوام برای ارشد اقدام کنم.

از نظر ظاهر هم متوسط هستم. به نظر شما یکی مثل من چی کار می تونه بکنه؟ من شاید هیچ وقت نتونم ازدواج کنم. آخه این همه دختر سالم کی میاد یکی مثل منو بگیره؟ لطفاً نگین به خدا امیدوار باش که اگه امید به خدا می تونست مشکل رو حل کنه این همه دختر مجرد نبودن. به نظر شما من راه حلی دارم؟ یا کلا بی خیال بشم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)