با سلام.

سوالی داشتم می خواستم واسطه گری ازدواج انجام بدم امّا دو دلم ...

نظر شما چیه؟

آیا واسطه ازدواج بودن یک پسر با طبقه اجتماعی متوسط با دختری که در خانواده ای با طبقه اجتماعی متوسط و معمولی قرار داره، « امّا خواهر های بزرگتر دختر خانم  با افراد ثروتمند ازدواج کردن باشند»،  کار درستیه؟!

می‌خوام به آقا پسری که وضعیت معمولی داره این دختر خانم رو « که شرایطش رو گفتم بهتون » پیشنهاد بدم برای ازدواج... امّا دو دل هستم از این جهت که نکنه فردا روز با مشکل بربخورند و ناله و نفرینش برای من باشه.

و کدورتی بین باجناق ها از جهت فاصله طبقاتی پیش بیاد و یا این که فردا روز بچه این آقا و خانم خواسته ای  داشته باشه و برآورده نشه درصورتی که برای پسر/دختر خاله اش با توجه به رفاهی که دارند برآورده بشه.

 نظرتون چیه در رابطه با این که کسی که داماد اولش مرفه بود دیگه باید دخترهای دیگه اش رو هم به کسانی متناسب با همون قشر و مرفه بده؟!  در یک کلام داماد های دیگه اش هم پولدار باشه ؟

چون به نظر من این طوری خواهر ها و باجناق ها  بهتر می‌تونند با هم کنار بیان و اختلافی هم پیش نمیاد و حسرت تو دل کسی هم نیست و همه هم تراز  هم هستند.

 به نظر شما چه کار کنم؟ معرفی کنم یا نه؟!

 ممنون.


پیشنهاد:

برقراری ارتباط با واسطه های ازدواج در سراسر کشور

معرفی موسسه یا واسطه ازدواج در اصفهان

کجا باید دنبال واسطه ازدواج باشم که دختر مذهبی بهم معرفی کنه؟

بحث در مورد کانال های واسطه در ازدواج دائم

ازدواج با واسطه گری نهاد رهبری دانشگاه

بحث در مورد واسطه گری برای ازدواج

برای ازدواج می خوام از واسطه کمک بگیرم

یه ایده دارم برای واسطه گری ازدواج دانشجویی

فرهنگ سازی در مورد بحث واسطه گری



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
واسطه گری برای ازدواج (۵۰ مطلب مشابه) ازدواج فرزندان (۱۸۰ مطلب مشابه)