سلام 

به شدت به راهنمایی تان نیاز دارم 

من یک برادر *2 ساله دارم که دانشجو هستند 

ایشون از دختر خانمی خوششان امده که فامیل های دور ما میشه 

خانواده ما کاملا مذهبی هستند 

ولی خانواده ایشون نه

این دختر خانم که فکر کنم 23 سال دارد 

نه حجاب درستی دارد و نه حد و حدود رابطه با نامحرم را میداند 

البته من خودم با چشمان خودم دیدم که در عروسی پسرخاله اش 

پسرخاله اش ان را در بغلش گرفت و باهم عکس گرفتیم 

و با چشمان خودم دیده ام

این از این 

این دختر خانم پدرش بر اثر سرطان و دو خواهرش هم براثر سرطان فوت کردند

که در خانواده ی ماهم بیماری هایی مثل دیابت زیاد است 

بنظرتون اگه ازدواج کنند از نظر سلامت بچه به مشکل بر نمیخورند؟؟؟؟؟

یکی دیگر از مشکلات این است که برادرش شیشه میکشد و الان در زندان است

عروسشان هم شیشه میکشد و پدرش هم معتاد بوده 

که در خانواده و فامیل ما اصلا معتاد بودن جرم و گناه حساب میشود

حال ازدواج برادر من با این دختر خانم درست است ؟؟؟؟؟؟؟؟

برادر من خیلی زورگو است با این که بچه ی اخری هست ولی هرکاری که بخواهد انجام میدهد

و به حرف مامانم ومن وخواهرم که از ان بزرگتر هستیم گوش نمیدهید 

بنظرتان  چه کنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟راهنمایی کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)