با سلام

دختری هستم 29 ساله با چهره و قد و اندام مناسب. سن ازدواجم هم کم کم دیگه داره رد میشه. من کارمندم و دو سال پیش یه آقایی به جمع همکارامون اضافه شدن. جوون خوبیه.

تحصیلکرده و خوش اخلاق و معلومه که حانواده خوبی هم داره. ایشون بعد سه چهار ماه به من پیشنهاد دادن که برای آشنایی بیشتر یه پنجشنبه که تعطیله ناهار بریم بیرون. اما من خیلی محترمانه تشکر کردم و گفتم اهل این برنامه ها نیستم.

من احساس میکردم که این آقا با توجه به سنمون هدفش آشنایی برای ازدواجه ولی نمیدونم چرا رد کردم پیشنهادش رو. الان دو سال میگذره ایشون هنوز ازدواج نکردن و میدونم دوست دختر ندارن.

با من هم خیلی مهربون رفتار میکنه و تو نگاهش احساس خاصی میبینم. احساس میکنم فکر میکنه جواب من بهش نه هست و واسه همین اون زمان پیشنهادش رو قبول نکردم در صورتی که اینطور نیست.

اما نمی دونم چیکار کنم که دوباره ازم خواستگاری کنه.


بیشتر بخوانید ... :

آیا برگردوندن یه خواستگار مناسب درسته ؟ 

آقا پسرتون تشریف نمیارن برای خواستگاری مجدد

چطور میتونم بهش بفهمونم که از رد کردنش پشیمونم؟

خواستگارم در جواب واسطه گفته که دیگه شرایط ازدواج ندارم

دوسش دارم اما امیدی به برگشتش ندارم

همه خواستگارامو دارم رد میکنم امید به بازگشتش دارم

تا حالا شده که خواستگارتون رو دوباره برش گردونید؟

چطوری خواستگاری رو که رد کردم برگردونم ؟

چطور سر راه پسر مورد علاقم که پدرم ردش کرده قرار بگیرم؟

به خواستگاری که رد کردیم چطوری بفهمویم دوباره بیاد؟

دوست دارم که اون خواستگارم دوباره بیاد

چکار کنم که دوباره بیاد خواستگاریم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
برگرداندن خواستگار (۴۴ مطلب مشابه)