سلام 

یه سوالی از آقا پسرا دارم.من یه دختر چادری و محجبه هستم.خیلی خیلی مراقبم که باعث یک نگاه گناه آلود هم به خودم نشم.اما چرا شما از دست سر  ما دختر خانوم های چادری هم بر نمی دارید؟ ما نه زیبایی صورت داریم که با آرایش خودمون رو عین دلقک ها کنیم.و نه لباس های جذاب و تنگ و بدن نما می پوشیم که شماها تحریک بشید...چرا دست گذاشتید رو بردن آبروی دختر مذهبی ها؟ از دست شما آقا پسر هاست که بابام نمی خواد بذاره دانشگاهمو ادامه بدم. از جون ما چی می خواین؟ خدا می دونه قبل از ازدواج همه جور به هوا و هوستون می رسید. وقتی نوبت ازدواج شد ملاکتون این میشه که باید آفتاب ندیده و چادری باشه!!... فکر می کنید خدا به راحتی می گذره؟ از نا اهل شدن بچه هاتون. از نا اهل بودن همسرتون عوضشو در میاره...با همه ی شما هستم!!... چه اونایی که تا الان افتادن دنبال من و امثال من و چه اونایی می خوان چنین کاری بکنن...خدا می بینه ها!!...خدا می بینه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مسائل خانم های چادری (۱۱۸ مطلب مشابه)