سلام خدمت همه دوستان

راستش با خوندن چندین پست اخیر که راجع به رابطه عروس و مادر شوهر یا کلا رابطه با خانواده شوهر بود میشه به یک نتیجه گیری کلی رسید اونم اینکه مادر شوهر هر چی بگه و هر کاری بکنه عروس نباید چیزی بگه چرا ؟ چون بزرگتره چون جای مادرته چون همسرت رو چندین سال بزرگ کرده و زحمت کشیده.

حال من یک سوال از همه شما دوستان دارم مادر شوهری که تو رو جای دخترش ندونه. مادر شوهری که تو رو یه غریبه بدونه و هر وقتم حرفش پیش میاد میگن دختر مردمه دیگه. مادر شوهری که دائم تیکه بارونت کنه. مادرشوهری که تو رو دزد پسرش بدونه. ( البته بعضی ها نه همه ) مادرشوهری که بهت احترام نذاره من از شما میپرسم ایا همچین کسی رو ادم میتونه جای مادرش بدونه؟

ما تعریفمون از مادر و اون چه که از بچگی از مادرامون دیدیم همچین شخصیتی هست؟ خب برا پسرش زحمت کشیده دستش درد نکنه خیلی مثلا کار بزرگی کرده هر کی بچه ای به دنیا میاره شرعا و قانونا وظیفه حفاطت و تربیتش رو داره. مگه مادرای ما دخترا برامون زحمت نکشیدن؟

چرا تا حرف از رابطه عروس و مادر شوهر میشه همه میگن بزرگه احترامش واجبه مگه ما ادم نیستیم؟ مگه ما نباید بهمون احترام گذاشته بشه ؟ چرا تو این مباحث همیشه عروس رو محکوم میکنید؟


مرتبط:

با مادر شوهر حسود چه طور رفتار کنم؟

وقتی از حرف مادر شوهر ناراحت میشید چکار می کنید ؟

چطور رفتار کنم که مادر شوهرم تو زندگیم دخالت نکنه ؟

مادر شوهرم بین من و جاریم فرق میذاره

مادر شوهرهای شما به چی میگن احترام؟

چگونه با خانواده همسرم مخصوصا مادر شوهرم برخورد کنم

شما بگید من با این مادر شوهر چکار کنم ؟

چکار کنم که پدر و مادر شوهرم در زندگیم دخالت نکنن؟

مادر شوهرم توقعات بیجا از من داره

مادر شوهرم بر خلاف نظر ما بچه می خواد

زندگی با مادر شوهر در یک خانه باعث نمیشه حرمت ها از بین بره ؟

آموزش احترام گذاشتن به مادر شوهر

چطور محترمانه با مادر شوهر مخالفت کنیم ؟

چطور از سختی زندگی در خونه مادر شوهر نجات پیدا کنم ؟

مادر شوهر بنده به چشم هوو به من نگاه میکنه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
روابط عروس و مادر شوهر (۴۴ مطلب مشابه)