بسم الله الرحمن الرحیم 

به نام تو ای بهترین بهترینان که راه راست رو نشونم دادی 

سلام من یه پسر 16ساله ام میخوام اعتراف کنم

اعتراف کنم که اکثر پسرها فقط دنبال سو استفاده از دختران خواهرای عزیز من هم یه روزی دنبال این کثافت کاریا بودم اما خدارو شکر به رابطه اصلا نرسید حتی دستم هم به هیچ دختری نخورد منم یه پسرم میدونم چه کارایی میکنن همه دوستام فقط یا واسه سرگرمی با دخترا هستن یا میخوان رابطه جنسی داشته باشن شاید پسرا واستون مظلوم میزنن اما همشون میخوان با اینکارشون احساسات شمارو تو مشتشون بگیرن و هر کار خواستن بکنن البته نه همشون 

همین دوستای من پیشم میشنن میگن دختره اینقدر ساده بود الکی گفتم دوسش دارم و میخوامت واسه ازدواج و این حرفا حرفمو باور کرد!میگن اینقد خودمو واسش خوب و مظلوم جلوه دادم که دختره حاظر میشه هر جا بگم بیاد میگن الان فقط کافیه ببرمش تو خونه کارشو بسازم و بعد خلاوص ولش میکنم بره بدرک،خواهرم قبول نکن ریسک نکن با هیچ پسری رفاقت نکن هرکی تورو بخواد خواستگاری میکنه ازت میدونین بدم میاد از پسر بودن چون دیدم با دخترا چیکار میکنن یه دختر بیچاره به پسره اعتماد میکنه میره خونه پسره با ده تا پسر دیگه روبه رو میشه به زور همه کار میکنن اره خدارو شکر خدا راهنماییم کرد با یه دختر الان هستم اما واقعا دوسش دارم و واسه ازدواج میخوامش در حدی که عمه اون هم میدونه و بهم اعتماد کرده و برادر زاده شو به من سپرده به خداوندی خدا قسم تا حالا نظر بد بهش نداشتم و از اعتماد عمه اون سواستفاده نکردم از وقتی با ایشون بودم نماز خون شدم و از کارای دیگه دست کشیدم و توبه کردم ایشالله خداوند منو ببخشه واسه کارایی که قدیما انجام دادم و ادم کثیفی بودم بخدا شرمنده خدام گفتم این موضوعارو شاید کسی رو از این رابطه های پشیمون کننده نجات بدم. اقای نجفی تنها خواهشم اینه که این رو به صورت پست جداگونه در صفحه اصلی بذارین تا همه بخونن. با اینکار خیلی خوشحال میشم حداقل از عذاب وجدانم کم میشه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)