سلام بر همه دوستان در خانواده برتر

من یک سوال دارم که ممنون میشم خواهرهای گلم جوابی به من بدن

من 26 ساله هستم.در حال حاضر دوران خدمت خودم رو در وزارت نفت طی می کنم (که واقعا به سختی گیر کسی میاد و کلی گزینش سختی داره و افراد بعد از طی این دوره در همان جا ادامه ار رو طی می کنند) و در کنارش به عنوان استاد دانشگاه فعالیت میکنم.

مدتی پیش برای ازدواج با یکی از همسایگان صحبت کردیم اما در جواب گفتند که ما دختر به "سرباز" نمی دهیم.در حالی که همه من را به عنوان "آقای مهندس" در پالایشگاه می شناسند و کلی اجر و قرب دارم. سوال من از شما اینه که از دید شما و خانواده تان شرایط من نامساعده و اگر چنین موضوعی برای شما پیش بیاد ردش می کنید؟ این را هم بگم که یک سالی از خدمت من باقی مانده است. متاسفانه اون صحبتی که پیش اومد بدجوری ناراحتم کرد.از این که پاسخ دادید بی نهایت سپاس گذارم لیلاهای سرزمین من...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)