سلام بچه ها خوب هستین من یه سوال داشتم .

من چند وقت پیش خواستگاری یه دختر خانمی رفتم . جلسه اول همه چیز خوب بود خدایی ، چه طرز برخورد خودش و چه طرز برخورد خونوادش به نظرم فوق العاده بود همه چی خوب ما با هم صحبت کردیم دیدیم یه سری نقاط مشترک داریم و قرار شد ما خبر بدیم که پسندیدیم یا نه که ما هم جواب مثبت دادیم کار به جلسه دوم کشیده شد .

واقعا جلسه دوم هم تقریبا اوضاع داشت خوب پیش می رفت که اونا می رفتن با هم پچ پچ می کردن یه خورده ما به این موضوع شک کردیم یعنی شک کردن ما از اینجا شروع شد بعد از این قسمت گفتن پسر و دختر برن با هم صحبت کنن که ما این کار رو انجام دادیم بعد از چند دقیقه من به اون دختر خانم گفتم شما دختر خوبی هستین ای کاش میشد زودتر به هم برسیم .

اما اون دختر خانم گفتن حالا کو تا رسیدن ما فعلا باید با هم باشیم یعنی حداقل 2-3 ماه با هم بریم بیرون ببینیم نظراتمون به هم می خوره یا نه تو این مدت هم دوست ندارم هیچ گونه صیغه محرمیتی بینمون خونده بشه .

بعد امروز پدرشون با من تماس گرفتن و گفتن می خوان با من صحبت کنن خوب ما نشستیم با هم صحبت کردیم حالا یه سری صحبت ها شد که جاش نیست اینجا بگم فقط اون قسمت مهمشو میگم ؛

اول اینو بگم که پدر من یه خونه داره که واسه من ساخته یعنی هر وقتی ازدواج کنم ما می تونیم اونجا زندگی کنیم . ایشون اول گفتن خوب چه تضمینی داری واسه دختر من آیا حاضری اون خونه رو به نام دختر من بزنی اما من گفتم که اون خونه مال بابامه اما من کار می کنم هر وقت خونه خریدم مشکلی با این قضیه ندارم بلافاصله بعد از اینکه این سوال رو پرسید برگشت گفت آیا حق طلاق رو به دخترم میدی؟ اصلا جا خوردم منم با قاطعیت تمام گفتم نه اگه هر مشکلی پیش بیاد سریع اون خانم میگه طلاق می خوام در صورتی که به نظرم ما الان می خوایم یه زندگی رو شروع کنیم اصلا صحبت از طلاق درست نیست .

بهتر بود به اون قسمت خوب داستان فکر کنیم بازم این به کنار بعد از اینکه گفت خونه رو به نام می زنی گفت حق طلاق رو به دخترم میدی که این صحبت واقعا اذیتم کرد فکر کردم می خواد خونه رو به نام دخترش بزنم و بعدش هم طلاق اینم به کنار ، بر عکس دخترش برگشت گفت باید تا 1 سال بدون محرمیت با هم برین و بیاین تا با هم آشنا بشین حالا من موندم چی کار کنم تو رو خدا کمکم کنید ببخشید طولانی شد 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)