سلام بر همه دوستان

من برای اولین بار در این وبلاگ سوال میپرسم. چند تا مساله ذهنم را درگیر کرده دوست دارم از راهنمایی های شما استفاده کنم.

پسر 35 ساله ای هستم که حدود ده سال برای ادامه تحصیل (گرفتن دکتری) و کار خارج از ایران هستم و مجرد هستم.

مشکل عمده ای که دارم اینه که احساس میکنم گم شدم در این دنیا . نمیدونم چی میخواهم؟ چی کار میخواهم بکنم؟

تصمیم گیری برام خیلی سخت شده. چه در ازدواج چه در اینکه باید بیرون از ایران باشم یا برگردم.

دائم نظرم عوض میشه. مثلا اخیرا با دختر خانمی آشنا شدم که بزرگ شده اینجا بود و میگفت نمیتونه بیاد ایران (ایرانی بود) و من دلم میگرفت وقتی فکر میکردم باید برای همیشه بمونم اینجا. اون رابطه بهم خورد و الان که فکر میکنم برای همیشه برگردم ایران هم دلم میگیره.
احساس میکنم سیستم مغزی ام ریخته بهم. کاملا گیج شدم. و این مساله بیشتر می ترسوندم چون انگار به نداهای درونی ام هم خیلی نمیتونم اعتماد کنم.

البته اینهم بگم خیلی فکر میکنم. یعنی از وقتی یادم میاد خیلی فکر میکردم و فکرهایی که عمدتا هم گیر دادن به جزئیات و تو سیکل باطل میفته.

اخیرا بیشتر استرس میگیرم وقتی باید مطلبی را ارائه کنم. کلا فکر میکنم خیلی اطلاعات علمی عمیقی ندارم. و از هیج جیز زندگی ام به طور عمیق راضی نیستم جز رابطه ای که با خدا دارم که انهم نمیدونم واقعی یا توهم میزنم...

ببخشید مطالب زیاد و پراکنده ای نوشتم... در ادامه نظرات شما بیشتر توضیح خواهم داد.

ممنون


مرتبط :

به خاطر بیکار شدن، زخم زبون های ننه مون هم به غصه هام اضافه شد

سوال از دهه شصتی هایی که چشم انداز روشنی ندارند

کی قراره به یه زندگی خوب برسم ؟

تا زنده ای زندگی باید کرد

آیا به صلاح دهه شصتی هاست که ازدواج نکنند ؟!

بخدا منم دوست داشتم ازدواج کنم

تا کی ما دهه شصتی ها باید غصه بخوریم ؟

ای کاش وقتی ۲۴ ساله بودم ازدواج میکردم

قبول کنیم که اکثر ما پسرها در شرایط فعلی توانایی ازدواج کردن رو دیگه نداریم

در حق من که بچه ی آخرم داره ظلم میشه

30 سالمه، چرا دخترها زنم نمیشن و قبولم نمیکنن؟

مشکلات یک پسر در ایران

به نصیحت های والدین، جامعه و دوستان گوش نکنید، هر چه زودتر ازدواج کنید!

از بی همسری خسته شدم

پدر دختر مورد علاقه م اعتقاد داره نمی تونم خرج یه زندگی رو بدم

صفحه گفتگوی پسران درک نشده

خسته شدم، هر جا میرم همه میگن چرا زن نمیگیری ؟

یه پسر 30 ساله چه چیزایی باید داشته باشه برای ازدواج؟

پسرهای 35 به بالا معمولا چه معیارهایی واسه ازدواج دارن؟

چرا خواستگارم تا 35 سالگی زن نگرفته؟

پسر 32 ساله ی صفر کیلومتر بی عرضه است ؟

پسر 31 ساله ای که بهترین گزینه ی ممکن رو برای ازدواج می خواد


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج و مسائل درک نشدگان (۱۰۲ مطلب مشابه) مسائل پسران دهه شصتی (۴۳ مطلب مشابه)