سلام

من پشت کنکوریم و اون مسائل همشونم دارم از افسردگی و نتیجه نگرفتن تو ازمونا با تلاش زیاد بگیر تا نگرانی های مفرط. بله نگرانی افراطی دارم. من عادت دارم هر کاری که میکنم باید طبق برنامه قبلی هزاران هزار بار تحلیلش کنم.

ولی الان تو یه برزخ هستم. اصلا نمیتونم حتی یه ذره از ایندمو ببینم اگرم ببینم همش رویاییه. راستش سوال من اینه که الان همه میگن مهم ترین چیز در زندگی من کنکوره .... اخه شما که همتون اینجایید رتبه برتر بودید و احساس خوشبختی میکنید؟ یعنی اخه اگه رشته ضایع قبول بشم چی میشه؟ دیگه نمیتونم زن بگیرم ؟ ارزوهام کلا به فنا میره ؟ زندگی تعطیله ؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه)