سلام خدمت دوستان عزیز

من با یه آقایی آشنا شدم که تا اینجاش فهمیدم که با مادرش یه مشکلاتی داره . البته خیلی پسر مودب و مهربون و آرومیه ولی کلا فکر میکنم مامانش از اینکه پسرش درباره رفتارهای اشتباهش راهنماییش کنه عصبانی میشه و کلا به اون یکی پسرش علاقه بیشتری داره و رابطه بهتری با اون داره ، البته اینا رو خود این آقایی که دوسش دارم میگه و من هنوز نمیدونم تا چه حد این تبعیض واقعی هست .

خانواده خیلی محترم و تحصیلکرده و خوبین ولی من میترسم بعدن حتی با متاهل شدنمون به اندازه کافی به همسرم احترام نذارن . به عبارتی دوست دارم که مادر شوهرم همسرم رو دوست داشته باشه و بهش احترام بذاره ، چون علاقه و احترام به همسرم به نوعی علاقه و احترام به من هست و فرقی نداره من یا همسرم یک نفر هستیم .

من آدم مهربونیم اما همش ناراحتم میگم اگر بعدا مادر شوهرم فقط به اون یکی پسرش و خانوم اون توجه و محبت بکنه و به ما توجه و علاقه نشون نده چی ؟ اگه جاری مو بیشتر دوس داشته باشه چی؟ آخه من دوس دارم مرکز توجه و علاقه مادرشوهرم باشم وگرنه خیلی غصه میخورم .

کسی تا حالا همچین موردی واسش پیش اومده یا تو اطرافیانتون دیدین؟ که مادری یکی از بچه هاش رو نسبت به بقیه بیشتر دوست داشته باشه و بعد از ازدواج کردن بچه هاش هم این حالتش همچنان ادامه پیدا کنه و به عروس و نوه هم کشیده بشه؟ لطفا راهنماییم کنید .


مرتبط:

با مادر شوهر حسود چه طور رفتار کنم؟

وقتی از حرف مادر شوهر ناراحت میشید چکار می کنید ؟

چطور رفتار کنم که مادر شوهرم تو زندگیم دخالت نکنه ؟

مادر شوهرم بین من و جاریم فرق میذاره

مادر شوهرهای شما به چی میگن احترام؟

چگونه با خانواده همسرم مخصوصا مادر شوهرم برخورد کنم

شما بگید من با این مادر شوهر چکار کنم ؟

چکار کنم که پدر و مادر شوهرم در زندگیم دخالت نکنن؟

مادر شوهرم توقعات بیجا از من داره

مادر شوهرم بر خلاف نظر ما بچه می خواد

زندگی با مادر شوهر در یک خانه باعث نمیشه حرمت ها از بین بره ؟

آموزش احترام گذاشتن به مادر شوهر

چطور محترمانه با مادر شوهر مخالفت کنیم ؟

چطور از سختی زندگی در خونه مادر شوهر نجات پیدا کنم ؟

مادر شوهر بنده به چشم هوو به من نگاه میکنه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
روابط عروس و مادر شوهر (۴۴ مطلب مشابه)