سلام

من دختری 20 ساله هستم که سال آخر لیسانسم در یه دانشگاه دولتی خوب و همین امسال میخوام ارشد شرکت کنم،خانوادم خیلی منو دوس دارن و از نظر محبتی کم ندارم ولی نمیدونم چی شد که دو سال پیش تو یاهو با ی پیام با ی پسری 4 سال کوچکتر از خودم ارتباط برقرار کردم و حرف میزدیم تا اینکه این ارتباط به صورت پیام و تلفنی ادامه پیدا کرد، همدیگه رو خواهر برادر هم میدونستیم نه بیشتر و خیلی همدیگه رو دوس داشتیم و تو پیام ها همیشه میگفت عاشقمه و دوسم داره و...ما از دو شهر جدا از هم هستیم پس دیدار حضوری نداشتیم و همیشه میخواست که من برم شهر اون و پیشش باشم

من تا حالا دوس پسر نداشتم و با پسری بیرون نرفتم،محجبه هستم و با اینکه خیلی الان عادی شده واسه دخترا ولی ابروهام دخترونه است،همیشه از بچگی معتقد بودم میخوام واسه همسرم اولین باشم در همه چی

الان چند وقته عذاب وجدان دارم از روابطم با این پسر،همسرم قبول میکنه این رابطه خواهر برادری ادامه داشته باشه؟نمیگه مگه خودت برادر نداشتی!!

عقلم میگه باید تموم بشه ولی احساسم میگه نه چه فرقی میکنه الان تموم بشه یا سال بعد؟!!

شما منو راهنمایی کنید چیکار کنم؟

همسر آیندم بفهمه منطقی برخورد میکنه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)