سلام دوستان

دختر 25 ساله ای هستم. برادرم طلبه هست . خواستگار طلبه و غیر طلبه دارم که تا کنون با هیچکدوم صحبت نکردم. میخواستم در مورد زندگی طلبه ها بدونم. اگر طلبه ای هست یا همسر طلبه ممنون میشم راهنماییم کنه.

آیا همه طلبه ها مخالف شاغل بودن خانمشون هستن؟ یه روحانی که درسش تموم شده چند ساعت در روز درگیره کاره ؟ از طرفی من خودم درسته چادر میزنم و خودم انتخاب کردم ولی از روی بچگی و سادگی در گذشته اشتباهاتی داشتم . اعتماد به نفس زندگی با یه آخوند رو ندارم. چون همیشه درگیر درس بودم و اطلاعات دینیم پایینه. اخلاقم هم با مادر پدرم جالب نیست. برا سال جدید تصمیم گرفتم که رو اخلاقم کار کنم ولی فعلا شدنی نبوده . میخواستم در مورد اینکه از همسر روحانی چه انتظاراتی میره نظر بدین.

آیا روحانی در همه مواقع باید لباسش رو بپوشه؟ من دوست دارم بعضی جاها بدون لباس باشه.
پیشاپیش از راهنمایی همگی متشکرم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج با طلبه (۱۰ مطلب مشابه)