سلام . سال نو دوستان مبارک

سال گذشته من خواستگاری داشتم که به دلایلی حتی حاضر نشدم ایشون رو ببینم (مهمترین دلیلم هم دفاع پایان نامم بود و اینکه اون زمان قصد ازدواج نداشتم) در حالیکه ایشون از همه لحاظ مناسب بودن و به جرات میتونم بگم ارزوی خیلی از دخترا...

تو این یک سال بارها اتفاق افتاده که از اون خواستگار پیش من صحبت شده و اینکه من اشتباه کردم که ردش کردم. سه بار هم اون واسطه ی خواستگاری این اشتباهو به روم اوردن... یه جورایی تکرار این صحبتها باعث شده خودمم به این فکر بیفتم که کارم اشتباه بوده... الان با وجود اینکه خواستگارای دیگه هم اومده اما باز هم به اون فرد فکر میکنم و خواستگارام رو باهاش مقایسه میکنم.( میدونم که کار خیلی بدیه)

چند شب قبل همون واسطه ای که توسطشون اشنایی من و این خانواده صورت گرفته بود، دوباره شروع کردند به تعریف از این فرد و اینکه با شناختی که از ما دو تا دارن، میتونستم باهاش خوشبخت شم. نمیدونم این حرفشون منظور دار بود یا نه؟ اما احساس کردم که فقط منتظرن تا من یه چراغ سبز نشون بدم تا برگردن...

الان چند روزه به این فکر افتادم که ایا برگردونن این خواستگار درسته یا نه؟ ایا این پسر که من حتی حاضر نبودم ببینمشون حالا اگه بخوام که دوباره بیان خواستگاری، قبول میکنن بیان یا نه؟ و یا اگر بیان ایشون اگر از من بپرسن که چی شد تو این یکسال نظرتون عوض شد با بیان دلایلم قانع میشن یا نه؟ ایا من غرورشون رو خدشه دار کردم یا نه؟ و یه سوال خیلی مهمتر که من اگر بخوام این فرد برگردن مستقیم به واسطه بگم یا اینکه خواهرم قضیه رو باهاشون مطرح کنن، با توجه به این نکته که واسطه همسن خودم هستن و باهاشون رو دروایسی ندارم؟

ممنون میشم اگر در این رابطه کمکی بهم کنید.

با تشکر از دوستان


بیشتر بخوانید ... :

چیکار کنم پسر مورد علاقم دوباره ازم خواستگاری کنه ؟

آقا پسرتون تشریف نمیارن برای خواستگاری مجدد 

چطور میتونم بهش بفهمونم که از رد کردنش پشیمونم؟

خواستگارم در جواب واسطه گفته که دیگه شرایط ازدواج ندارم

دوسش دارم اما امیدی به برگشتش ندارم

همه خواستگارامو دارم رد میکنم امید به بازگشتش دارم

تا حالا شده که خواستگارتون رو دوباره برش گردونید؟

چطوری خواستگاری رو که رد کردم برگردونم ؟

چطور سر راه پسر مورد علاقم که پدرم ردش کرده قرار بگیرم؟

به خواستگاری که رد کردیم چطوری بفهمویم دوباره بیاد؟

دوست دارم که اون خواستگارم دوباره بیاد

چکار کنم که دوباره بیاد خواستگاریم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
برگرداندن خواستگار (۴۴ مطلب مشابه)